Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Netflix via de tv app blijft zwart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:29
Tot gisteren gewoon Netflix kunnen kijken via de TV app op mijn Samsung.
Wil ik vandaag weer aanzetten doet ie helemaal niets meer.
Zodra ik de app selecteer gaat het beeld op zwart.
Netflix op de laptop doet het gewoon, via de app op de telefoon werkt het ook gewoon.

De app op de TV verwijderen en opnieuw erop zetten heeft niet geholpen.
Iemand een idee?

Mijn profiel op Discogs

Beste antwoord (via Ad de Jong op 10-12-2017 14:12)

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:28
smarthub resetten

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• boyette
smarthub resetten

• boyette
was simpel toch :P

• Ad de Jong
En Idd dat werkte maar wat een waardeloze manier.
Ik heb alles opnieuw in kunnen voeren :(

Mijn profiel op Discogs

• boyette
klopt. en de manier is niet waardeloos. De manier is zeer waardevol want het probleem is opgelost.
Waardeloos is dat jij samsung hebt en samsung een waardeloos tizen systeem heeft wat elke keer dit soort problemen geeft.
Als je een Philips Android TV had dan zou je deze problemen niet hebben.

[Voor 9% gewijzigd door boyette op 10-12-2017 14:15]

• Ad de Jong
Haha zo kan je het ook zien.
Maar het blijft waardeloos dat je voor 1 app die niet meer werkt alles opnieuw moet instellen.
Ene probleem wordt opgelost maar je hebt dan (tijdelijk) een ander probleem.

Maar dit soort dingen blijf je houden, ieder merk/systeem heeft zijn voors en tegens...

Mijn profiel op Discogs

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:05
En dus moet je maar een Philips Android tv hebben? Wat een onzin. Ook daar ben je van een tv fabrikant afhankelijk of het blijft werken. Waarschijnlijk ben je het beste af met een chromecast.

Hier staat tekst

• Gri77ie
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 12:33

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

quote:
Ad de Jong schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:13:
En Idd dat werkte maar wat een waardeloze manier.
Ik heb alles opnieuw in kunnen voeren :(
Tip van flip. Dit probleem heb ik ook gehad. Probeer netflix eens af te sluiten binnen de netflix app en ga daarna verder met tv kijken of schakel je tv daarna uit.

T schijnt dat de app vast loopt na diverse keren op deze manier NF af te sluiten. Als je het doet zoals het hoort (dus afsluiten in de app zelf) dan werkt het prima bij mij iig. Heb nog geen zwarte schermen gehad...

Asus Rog B350-F, Ryzen 2700X, 16 Gb, Asus ROG 1070 Ti

• Ad de Jong
quote:
Gri77ie schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:28:
[...]

Tip van flip. Dit probleem heb ik ook gehad. Probeer netflix eens af te sluiten binnen de netflix app en ga daarna verder met tv kijken of schakel je tv daarna uit.

T schijnt dat de app vast loopt na diverse keren op deze manier NF af te sluiten. Als je het doet zoals het hoort (dus afsluiten in de app zelf) dan werkt het prima bij mij iig. Heb nog geen zwarte schermen gehad...
Ik zal het eens in de gaten houden, normaal sluit ik wel af via de app zelf maar af en toe schakel ik (tijdelijk) over naar een andere app zonder Netflix goed af te sluiten.

Nieuwe probleem, Nu PLEX weer aan de praat zien te krijgen.
Ik kan bij instellingen komen maar "Log In" selecteren doet ie niet.
Het geluid van het selecteren wel maar verder dan dat gaat ie niet... gaat weer erg lekker zo....

Edit: en PLEX werkt ook weer....

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True