digitale radio en spotify ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bose-versterker met speakers van een jaar of acht oud. Die wil ik graag houden. Maar ik wil er graag een apparaat op aansluiten waarmee ik digitale radio en spotify ontvang. Ik dacht ik koop een eenvoudige tablet en sluit die aan. Of kan het beter anders?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Wat sowieso beter anders kan is de geheel topic start. De template die naar boven komt als je een topic opent is er niet voor niets. Die invullen is veelal al de weg naar een slotje. Noem naast het merk ook het type versterker dat je hebt. Je zegt een tablet gevonden te hebben en hoe dacht je die aan te sluiten? Iets meer eigen inzet is wel gewenst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
Eens met @FeaR. Eerst moet je weten of je versterker een AUX ingang heeft. Zo ja, dan zou je eens kunnen kijken naar iets als een Chromecast audio. Een op bluetooth gebaseerde oplossing zou ook nog kunnen dan kom je op zoiets uit pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven5010
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:14
Is een Chromecast audio niet wat je zoekt? pricewatch: Google Chromecast Audio Zwart

Deze kan je aansluiten op je versterker, eventueel met een verloopkabel van 3.5 mm naar tulp (wit/rood). Vervolgens kan je dan met behulp van Spotify of o.i.d. muziek streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo een Chromecast audio lijkt me zeer geschikt. Ik ga er meteen 1 bestellen. Dank voor de reacties!