Hallo
Ik wil binnenkort voor het eerst een game pc gaan bouwen en heb een beetje rond gekeken voor een samenstelling. Maar ik ben er nog niet echt helemaal uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoelt voor High-end gaming,spellen op ultra settings draaien. Verder wil ik auto-cad revit 2017 gebruiken. Ik wil nu meer investeren zodat toekomstige spellen ook makkelijk gedraaid kunnen worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000,- voor de desktop zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil geen componenten meenemen. Randapparatuur heb ik nog niet maar wil ik los erbij aanschaffen en is dus niet inbegrepen bij het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb jaren lang een msi laptop gehad en hier nooit problemen mee gehad, maar kan niet echt zeggen dat ik een voorkeur heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen daadwerkelijke wensen, ik zoek gewoon een zo goed mogelijk systeem voor mijn budget.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
1. Is de voeding voldoende/niet te veel.
2. Is 16 GB (2x8GB) intern geheugen voldoende?
3. Is de grafische kaart de juiste keuze, of kan ik beter voor een 1070 Ti of 1080 Ti gaan?
4. Is het M2 geheugen aan te raden of heeft dat nog geen toegevoegde waarde t.o.v. een normale SSD? Want ik heb de Samsung 960 EVO 1TB ook overwogen.
5. Werken de componenten goed met elkaar?
6. Ik zoek uiteindelijk toch het beste systeem voor mij budget, verbeterpunten zijn altijd welkom.
7. passen ook alle onderdelen in de kast?
8. Wat vinden jullie van mijn keuze? Is deze samenstelling een goede/juiste keuze? Ik sta uiteraard open voor ideeën/verbeteringen.
Alvast bedankt!
Tom
Ik wil binnenkort voor het eerst een game pc gaan bouwen en heb een beetje rond gekeken voor een samenstelling. Maar ik ben er nog niet echt helemaal uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoelt voor High-end gaming,spellen op ultra settings draaien. Verder wil ik auto-cad revit 2017 gebruiken. Ik wil nu meer investeren zodat toekomstige spellen ook makkelijk gedraaid kunnen worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000,- voor de desktop zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil geen componenten meenemen. Randapparatuur heb ik nog niet maar wil ik los erbij aanschaffen en is dus niet inbegrepen bij het budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 312,49 | € 312,49 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3 | € 562,01 | € 562,01 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | AOC AG271QX Zwart, Rood | € 468,77 | € 468,77 |
| 1 | Scythe Mugen 5 | € 52,80 | € 52,80 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 206,30 | € 206,30 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 100,35 | € 100,35 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 305,- | € 305,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.256,72 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb jaren lang een msi laptop gehad en hier nooit problemen mee gehad, maar kan niet echt zeggen dat ik een voorkeur heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen daadwerkelijke wensen, ik zoek gewoon een zo goed mogelijk systeem voor mijn budget.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
1. Is de voeding voldoende/niet te veel.
2. Is 16 GB (2x8GB) intern geheugen voldoende?
3. Is de grafische kaart de juiste keuze, of kan ik beter voor een 1070 Ti of 1080 Ti gaan?
4. Is het M2 geheugen aan te raden of heeft dat nog geen toegevoegde waarde t.o.v. een normale SSD? Want ik heb de Samsung 960 EVO 1TB ook overwogen.
5. Werken de componenten goed met elkaar?
6. Ik zoek uiteindelijk toch het beste systeem voor mij budget, verbeterpunten zijn altijd welkom.
7. passen ook alle onderdelen in de kast?
8. Wat vinden jullie van mijn keuze? Is deze samenstelling een goede/juiste keuze? Ik sta uiteraard open voor ideeën/verbeteringen.
Alvast bedankt!
Tom
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2017 01:39 ]