Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
tuurlijk niet man. wat heb ik nu aan die software, zonder die scanner?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Ik zet namelijk zelf al m'n drivers al op een aparte directory op m'n hd zodat ik bij het installeren van windows niet al die cd's telkes op hoef te zoeken. En bij de meeste cd's is het heel makkelijk te zien welke directory je ff moet kopieren, maar die cd van HP zit zo onoverzichtelijk in elkaar...
In allerlei directories staan nog wat DLL's, en het lijkt haast wel alsof die complete cd aanwezig moet zijn (inclusief russische, zweedse, spaanse & andere talenpakketten) voordat de installatie zonder foutmelding doorlopen word... en die complete 211MB kan ik niet erges op een stukkie webspace ofzo kwijt (zowiezo geen zin om dat helemaal te uppen met 16 kb/s)
http://www.hp.com/cposupport/scanners/software/sj513en.exe.html
en dan kun je met imaging (zit standaard in windows, start => programma's => bureau acc. => imaging ) lekker aan het scannen slaan.
Suc6
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
update dus... lekker naaistreek van HPWindows 2000 Pro Update
En die update werkt ook nog niet eens trouwes... dikke error bij het unpacken: Error 9 - Error during copying/decompression of files! (ligt niet aan download, want wel 3x gedowned).
Ik heb ook zo'n scanner. De drivers die er bij zaten vertonen allerlei rare kuren.
Ik heb HP al eens gemaild (eerst allemaal van die formpjes invullen met zowat al je persoonlijke gegevens) en dan krijg je zo'n antwoord dat je die maar per post bij HP moet bestellen. Volgens mij is dat bij andere hardware fabrikanten veel beter geregeld. En Linux support hebben ze ook al niet.
Ik zal dus niet zo gauw weer iets van HP kopen.
Verwijderd
De scanner is nog wel aardig (waarom maakt hij trouwes eerst 2 minuten zoveel lawaai waarna hij rustig & stil gaan scannen
Maarja, kado van m'n ouders he.
En ouders kopen altijd weer aanbiedingen