Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Herstel na een training voor de 55 plus sporter.

Pagina: 1
Acties:

• Snowger
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 27-03-2018
Hoe kun je als 55 plusser zo snel mogelijk herstellen na een zware training. Wat voor soort voeding moet je tot je nemen om te voorkomen dat je in een stevige dip terecht komt. Met dip bedoel ik andere dag niet fit, moe, gewoon niet lekker in je vel zitten.

Snow

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13:07
Meer trainen? Nu weet ik niet hoe vaak je traint maar normaal gesproken moet je door regelmaat ook een verbetering zien in herstel.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:58

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zware training? Simultaan-schaken of 4x de marathon achter elkaar gleopen?

Zonder al teveel info omtrent jouw sport: een bezoekje aan een arts en mogelijk wat bloedtests, sluit in ieder geval uit dat je stoffen hebt waardoor herstel uit balans is.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21:13
Minder zwaar, maar vaker trainen. Dus volume en of intensiteit omlaag en frequentie omhoog. Genoeg eten en slapen. Maar idd te weinig info om echt een goed antwoord te geven.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

quote:
Snowger schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:43:
Hoe kun je als 55 plusser zo snel mogelijk herstellen na een zware training. Wat voor soort voeding moet je tot je nemen om te voorkomen dat je in een stevige dip terecht komt. Met dip bedoel ik andere dag niet fit, moe, gewoon niet lekker in je vel zitten.
Beste Ger, Geef eens wat meer info over je situatie

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• tlpeter
  • Laatst online: 17:27
quote:
Snowger schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:43:
Twee dingen.
Te zwaar trainen heeft geen nut, werkt averechts.
Na een training hebben je spieren eiwitten nodig om te herstellen.

Doe de trainen rustiger en vooral minder zwaar.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

In elk geval een goede cooling down, desnoods de dag erna een korte herstel training, en de juiste zaken eten zodat je lichaam kan herstellen, zoals eiwitten, koolhydraten, vetten, mineralen en natuurlijk vocht. E.e.a. is natuurlijk geheel afhankelijk van wat je aan inspanning/sport hebt gedaan.

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Snowger
  • Laatst online: 27-03-2018
Per week ongeveer 10 km zwemmen in gemiddeld vier trainingen van een uur, plus af en toe een training van anderhalf uur. Daarnaast het hardlopen weer opgepakt om in de zomermaanden enkele triatlons te lopen, dan heb ik over 1/8 of 1/4. Het fietsen staat even op hold vanwege het weer.

Snow

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True