Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mars

Pagina: 1
Acties:

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 06:17
in nieuws: Boeing: wij zullen eerder dan SpaceX een astronaut op Mars zetten :
quote:
halverwege het decennium van 2030
Welk decennium is dat dan? 2021-2030 of 2030-2039? Het is een beetje vaag geschreven.

Als het over 2021-2030 gaat en je wilt dit soort taalgebruik bezigen, zeg dan "Het derde decennium van deze eeuw". De meesten zijn dan net zo verward als nu maar de uitspraak is op zijn minst juist en eenduidig.

@Koekiemonsterr

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 07-04 15:26

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Ik zal het nog wat meer verduidelijken. Eerlijk gezegd dacht ik dat het zo wel duidelijk was, want als men bijvoorbeeld naar één van de vorige decennia verwijst, dan gebeurt dat volgens mij eigenlijk altijd met het 'ronde beginjaar', dus 'eighties' voor 80-89 of de 'nineties' voor 90-99. Dus het ging hier om halverwege 2030-2039.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True