Na het plaatsen van een moederbord naar terug een origineel gouden case heb ik een gebruikt compleet wit LCD gebruikt. Na het opstarten kreeg ik een donker gekleurd scherm en ging geleidelijk over naar compleet zwart beeld. Na het plaatsen van het vorig gebruikte zwarte LCD met terug normaal beeld vroeg het toestel om een code anders dan de mijne. Na aansluiting op airbook vroeg hij een iCloud adres mij totaal onbekend en mijn iCloud is verdwenen blijkbaar.
Ik weet dat een Apple op hun iPhones werken met 6 onderdelen die een serienummer hebben, eigen aan één toestel, maar niet dat die een geheugen kunnen beïnvloeden.
Iemand een idee wat hier gebeurd is?
Begin te beseffen wat er gebeurd is, iCloud aangemaakt via iPhone zelf en niet gekoppeld aan iTunes denkelijk is er geen connectie geweest via wifi en heeft het vervangen van het scherm een bug gemaakt en het toestel terug in een oudere iCloud gezet.... weer iets bijgeleerd.
Ik weet dat een Apple op hun iPhones werken met 6 onderdelen die een serienummer hebben, eigen aan één toestel, maar niet dat die een geheugen kunnen beïnvloeden.
Iemand een idee wat hier gebeurd is?
Begin te beseffen wat er gebeurd is, iCloud aangemaakt via iPhone zelf en niet gekoppeld aan iTunes denkelijk is er geen connectie geweest via wifi en heeft het vervangen van het scherm een bug gemaakt en het toestel terug in een oudere iCloud gezet.... weer iets bijgeleerd.
[ Voor 18% gewijzigd door vitske op 08-12-2017 17:05 ]