Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Robin220
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 27-02 20:44
Beste Tweakers,

Ik heb een kapotte sub van het Z5500 setje, is iets in de versterker.
Dus ik op zoek naar een nieuwe sub, ik vind er een maar deze meneer noemt dat onder de setjes er verschillende types woofers zouden zijn waar niet elke pod op werkt.

Waarom zouden er verschillende types zijn onder het setje toch?
iemand die hier wat advies op kan geven hoe en wat?

Alvast bedankt!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als de versterker van je Logitech set stuk is doet de hele set niks meer zou ik verwachten - die versterkt namelijk alle speakers, de sub incluis.

Naar wat voor sub heb je gezocht, een losse driver / speaker of een baskast met speaker en ersterker van een Z5500? Is me nu wat onduidelijk.

Verder: bedenk je goed hoeveel geld je uit zo willen geven aan het fixen. Die dingen zijn al afgeschreven natuurlijk, is echt de jongste niet meer.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True