Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe muis gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Ronald_VR
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12-03 15:42
Ik zoek een?
Nieuwe muis, de oude werkt nog wel maar is niet van deze tijd, kan nog wel gebruikt worden als reserve of met een laptop.
Wel een RGB geval, alleen omdat ik nu eenmaal graag lichtjes zie.

Wat is je budget?
Tussen de €50 en €75

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/484435;499649/
Logitech G502 Proteus Spectrum
Corsair Gaming M65 Pro RGB Zwart
Maar ik ben ruimdenkend ;w

Mijn huidige computer:
Asus Maximus Formula 8)
Ne oude computer dus (ooit zal dat wel veranderen - dan komt die nieuwe muis ook tot zijn recht) ;)

• Miyazono
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 04-04 13:06
Zelf ben ik al een paar jaar lang heel erg blij met m’n Razer Deathadder en kan die dus ook zeker aanraden :)

Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235

• daupie
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 05-04 21:11
Razor hoor ik inderdaad veel goede ervaringen van, mocht je toch iets zonder RGB willen kan ik de Logitech MX Master aanbevelen!

• Bakris
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 26-02 15:57

Bakris

Sappig

Ik zou gaan voor de Corsair Gaming M65 Pro RGB zwart. Deze is in vergelijking met de prijs van een Razer een stuk goedkoper en vind hem zelf ook een stuk fijner om mee te gamen. Deze muis is vooral geschikt om FPS mee te spelen, voor MMORPG zou ik toch wat een geavanceerdere muis kopen met meer knoppen.

KRB

• n2theb
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 05-04 23:14

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik vind de Logitech G502 zeer lekker in de hand zitten en werkt ook gewoon super! Vooral omdat die lekker in je hand zit vind ik hem heel fijn. Ik heb zelf ook nog een Razer Deathadder en Imperator. Heb met alle 3 gegamed alleen vind de Logitech net wat fijner werken.

Maar je zou het eigenlijk moeten proberen en dan testen wat je lekkerder vind. Elk persoon vind namelijk wat anders! :-)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True