ZH, 12x AEG 360 Wp (Glas/Glas), 12x Enphase IQ7+, ATAG i36ECZ + One, Remeha Diva multi-split 6 kW (2,5 kW+5 kW) & mono-split 2,5 kW (2,5 kW), 7x T22 + 2x Hndd.rad., Tussenwoning, Bj.1928, Enkelsteens, 76m2/127m², Dubbel glas, Inductie
[ Voor 97% gewijzigd door cnsmr op 28-07-2023 10:48 ]
Vergeven
[ Voor 31% gewijzigd door DiscoNootje op 28-07-2023 14:00 ]
Heel vrijgevig van je! Jammer genoeg heeft iemand de code al geclaimed (en het hier niet laten weten).DiscoNootje schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:08:
Bij aanschaf van mijn nieuwe Ryzen 7000 CPU kreeg ik een Game Bundle Starfield™ cadeau waar ik zelf geen behoefte aan heb. Voor de liefhebber!
***members only***
Vreemd..Swassena schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:59:
[...]
Heel vrijgevig van je! Jammer genoeg heeft iemand de code al geclaimed (en het hier niet laten weten).
Dank voor het doorgeven!
Kortingscode van www.dekbed-discounter.nl die volgens mij generiek is.
Excuus, het gaat inderdaad om DHL parcel.
[ Voor 6% gewijzigd door Taab op 01-08-2023 21:13 ]
Wissel in op www.pathe-thuis.nl/actie
Geldig tot 28-03-2024
Laat het even weten als je de code gebruikt hebt.
Gebruikt. Bedankt, ben er blij mee 👍😀J-roenn schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:13:
Gratis film bij Pathé thuis, zat bij Ben&Jerry's ijs.
Geldig tot 28-03-2024
***members only***
Dank! Blijkbaar geldig voor 2 filmsJ-roenn schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:13:
Gratis film bij Pathé thuis, zat bij Ben&Jerry's ijs.
Geldig tot 28-03-2024
***members only***
Volgens mij ook. Pas na het openen/laden van de film wordt de code inactief. Als jij de film nog niet had opgestart, was de code nog niet vergeven (en nu dus wel)
Dat dacht ik al. Ik dacht zoek later wel een film uit..Source90 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:33:
[...]
Volgens mij ook na het openen/laden van de film, dat de code inactief wordt. Als jij de film nog niet had opgestart, was de code nog niet vergeven (en nu dus wel)
Graag duimpje geven nadat je 'm hebt gebruikt
Team anti-scalp - wauw..
Ik heb er weer één, stuur je hem vanmiddag per PB.
Dat zou super zijn. Alvast bedankt 👍😀Source90 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:39:
[...]
Ik heb er weer één, stuur je hem vanmiddag per PB.
- Deze actie is geldig tot en met 12/08/2023.
- Uitsluitend geldig op koffie, inclusief afgeprijsde artikelen. Niet geldig op abonnementen, machines, accessoires of onderhoudsartikelen.
- Minimale bestelwaarde € 30,-.
- Per klant/adres maximaal 1x in te wisselen.
- De code geldt niet in combinatie met andere acties of cadeaubonnen en is niet inwisselbaar voor geld.
- obv het reguliere volwassen kassatarief
- geldig t/m 31-mei-2024 muv halloween fright nights data
- niet icm andere acties
Profiteer volop van de zomer met onze exclusieve kortingsaanbieding! Gebruik de onderstaande couponcode bij het plaatsen van je bestelling via de webshop en ontvang direct 7% (extra korting. Deze is ook geldig op sale items en de nieuwe collecties.
Code: ZOMERWEKEN7
Bedankt, goed van pas gekomen!bobo_d schreef op zondag 16 juli 2023 @ 15:15:
Printabout 2e kraskaart winst: 10% korting op huismerk
(Beide overigens geldig t/m 31 december 2023)
***members only***
Bedankt! 3e code succesvol gebruiktGershwin25 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:35:
10% korting op koffie bij koffievoordeel.nl vanaf € 30,-
***members only***
***members only***
***members only***
- Deze actie is geldig tot en met 12/08/2023.
- Uitsluitend geldig op koffie, inclusief afgeprijsde artikelen. Niet geldig op machines, accessoires of onderhoudsartikelen.
- Minimale bestelwaarde € 30,-.
- Per klant/adres maximaal 1x in te wisselen.
- De code geldt niet in combinatie met andere acties of cadeaubonnen en is niet inwisselbaar voor geld.
[ Voor 3% gewijzigd door Frij5fd op 10-08-2023 20:39 ]
Alleen voor nieuwe klanten.
€30 besparen op je eerste bestelling bij een minimum aankoopbedrag van €60.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
€5,- korting bij minimum orderbedrag van €20,- (voor nieuwe klanten)
Nog ~6 dagen geldig.
Geen idee over kwaliteit van service/product; was mijn eerste bestelling hier.
[ Voor 12% gewijzigd door Chrits op 17-08-2023 11:25 ]
kortingscode 15% op orderwaarde
Code: NLTHANKSJA24
tot 31 december 2023
https://www.bongo.nl/
En
kortingscode 20% op orderwaarde
Code: NLWELCOME0124 - 20%
https://www.bongo.nl/
[ Voor 28% gewijzigd door aheinen op 26-08-2023 10:55 ]
Via website: https://mixedgrill.nl/maak-een-deal-met-brouwerij-de-molen/
Mocht je zelf een paar van deze lekkere bieren willen proeven? Dan hebben we goed nieuws! Gebruik de code MOLENBIER110 bij je bestelling en krijg 15% korting op alle bieren & bierpakketten in de Brouwerij de Molen webshop. Deze kortingscode is geldig t/m 31-08-2023. Proost!
Webshop brouwerij: https://www.brouwerijdemolen.nl/
[ Voor 6% gewijzigd door A. Qonsaides op 19-08-2023 10:03 ]
Ikzelf gebruik het niet, dus hopelijk kan ik iemand anders er gelukkig mee maken.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Helaas al gebruikt door iemand.Wylana schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:38:
Gratis 3 maanden Apple TV+.
Ikzelf gebruik het niet, dus hopelijk kan ik iemand anders er gelukkig mee maken.
***members only***
Mijn topic was verplaatst door een mod. Vandaar dat hij al gebruikt was. Hier kan ik helaas niks aan doen.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Zijn beperkt geldig, maar langer dan alleen de dag die er bij staat.
Je kan meerdere codes tegelijk gebruiken.
:strip_exif()/f/image/mAV7oTTdDmBIBLBUsC4vrdzS.jpg?f=fotoalbum_large)
THX @Salteh
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Yums zijn loyaliteitspunten die je ontvangt wanneer je via TheFork reserveert. Je kunt ze inwisselen voor loyaliteitskortingen van € 20 of € 50 in de partnerrestaurants van het programma. Deze kortingen kunnen niet gecombineerd worden met andere promotionele aanbiedingen.
Gebruik deze code: 7B3F142B (1000 yums)
www.thefork.nl
Use the code “belarte10” at checkout for 10% off your entire order.
Card Nox schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:09:
Zal vandaag wel druk worden bij Tesla laders.
Gratis laden voor iedereen!! Helaas zit ik al 80% vol.
https://nl.pepper.com/aan...r-iedereen-vandaag-286423
ontvang je 10% korting op je volgende bestelling bij vanpommeren.nl . Deze kortingscode is geldig vanaf een bestelling van €30,-.
Let op: deze aanbieding vervalt 22-09-2023 en is eenmalig te gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door yulunga op 01-09-2023 07:25 ]
Voorwaarden:
De code is alleen geldig op aankopen met een minimale aankoopwaarde van 50 euro. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties en is niet geldig op de Bax Music gift card.
[ Voor 68% gewijzigd door Yorinn op 14-09-2023 19:56 ]
Dank je, gebruiktS-1-5-7 schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:41:
Eén jaar Norton 360 Deluxe voor maximaal 3 verschillende apparaten (hier te verzilveren)
***members only***
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
*Vul de kortingscode in tijdens het boekingsproces. Uw code is tot 3 maanden na uw verjaardag geldig, voor reizen binnen 1 jaar. De code mag niet gecombineerd worden met een reisvoucher. Bekijk de volledige voorwaarden.
Lijkt niet te weten...??XLuckyL schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:19:
€7,50 korting bij de Wehkamp
***members only***
De kortingscode is nog geldig t/m 30-09-2023 bij een minimale besteding van 40.-
Oh, ik dacht dat deze code voor iedereen bruikbaar was. Mijn excuus. Code is bijgewerktLijkt niet te weten...??
[ Voor 8% gewijzigd door XLuckyL op 24-09-2023 22:18 ]
Code: Samen
10 Euro korting op eerste bestelling.
Wat: Complete biologische supermarkt waarbij meeste producten direct van de (lokale, in de provincie) boer komen (zonder tussenkomst van supermarkt of groothandel). Hofweb is de cooperatie van de boeren zelf. Bezorging op vaste dagen 1 of 2x per week. Website = PWA dus bookmark = app. Geen nieuwe hippe winkel, bestaat al 19 jaar.
Doe er je voordeel mee: FRIENDKGZA
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
'Kook mee tot wel €90 korting'
voorwaarden;
flexibel lidmaatschap ga je aan
Korting tot 90 eu verdeeld over 4 boxen (20-55 op box 1, 10-15 op box 2, 5-10 op box 3 en 4). Eerste bezorging gratis. Daarna bezorgkosten. Nieuwe klanten.
(wat veel voorwaarden zeg...)
Voor minstens 60 euro uitkiezen ex verzendkosten
* LET OP: Deze kortingscode kan niet gecombineerd worden met andere kortingscodes.
Korting geldig bij een minimum bestelwaarde van € 75.-. Geldig t/m 6 oktober 2023.
Heb hem gebruikt, bedankt!-Z- schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:31:
€ 7,50 korting op het complete assortiment bij lidl-shop
***members only***
* LET OP: Deze kortingscode kan niet gecombineerd worden met andere kortingscodes.
Korting geldig bij een minimum bestelwaarde van € 75.-. Geldig t/m 6 oktober 2023.
gebruikt, dankSandrioni schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:30:
20% Korting bij Spreadshirt...zat in mijn bestelling.
Doe er je voordeel mee: FRIENDKGZA
Check alle kortingscodes op deze site.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor je bestelling. Bij de aanschaf van je product ontvang je een gratis dagticket voor het evenement GameForce Nederland.
Dit evenement vindt plaats op 7 en 8 oktober in Jaarbeurs Utrecht. Hierbij jouw unieke key voor een dagticket: ALT-IOWOI.
Je kunt de key op de volgende manier verzilveren:
1. Ga naar GameForce Nederland om de key te verzilveren.
2. Bestel een ticket en vul jouw unieke key in.
Deze key is geldig t/m 05-10-2023.
LET OP: tegen inlevering van deze e-mail (uitgeprint) en op vertoon van je ID ontvangen de EERSTE 100 bezoekers een exclusieve Alternate goodiebag (OP=OP!) Wij wensen je alvast veel plezier op het evenement!
————————————
Veel plezier ermee!
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Hebbes! Thanks! Vorig jaar was ik ook gegaan, dus ben hier echt blij meeVighu schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:23:
Gratis toegangsticket GameForce NL 2023
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor je bestelling. Bij de aanschaf van je product ontvang je een gratis dagticket voor het evenement GameForce Nederland.
Dit evenement vindt plaats op 7 en 8 oktober in Jaarbeurs Utrecht. Hierbij jouw unieke key voor een dagticket: ALT-IOWOI.
Je kunt de key op de volgende manier verzilveren:
1. Ga naar GameForce Nederland om de key te verzilveren.
2. Bestel een ticket en vul jouw unieke key in.
Deze key is geldig t/m 05-10-2023.
LET OP: tegen inlevering van deze e-mail (uitgeprint) en op vertoon van je ID ontvangen de EERSTE 100 bezoekers een exclusieve Alternate goodiebag (OP=OP!) Wij wensen je alvast veel plezier op het evenement!
————————————
Veel plezier ermee!
Sportcadeau e-card
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bedankt, gebruikt!Turrycan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:34:
***members only***
Vul deze persoonlijke kortingscode in bij het afrekenen voor € 7,50 korting op het complete assortiment*:
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
worden.
Uw persoonlijke Codes:
Volg onderstaande 5 stappen om uw tickets te ontvangen via email.
stap 1: Ga naar de Ticketshop. https://shop.yourticketpr...50-8224-49be-3b254d9ad8e8
stap 2: Open de ticketshop met uw Code (begint met RELATIE-).
stap 3: Selecteer uw ticket voor de voor u gewenste dag en klik op 'verder'.
stap 4: Vul uw gegevens in en accepteer "de algemene voorwaarden".
stap 5: U ontvangt de tickets via email op het door u opgegeven emailadres.
Gebruikt, bedankt!Wasabi! schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:52:
U heeft twee tickets gewonnen voor de VT Wonen&Design beurs in de EXPO Greater Amsterdam in Vijfhuizen. De codes kunnen voor elke gewenste dag ingediend
worden.
Uw persoonlijke Codes:
***members only***
***members only***
Volg onderstaande 5 stappen om uw tickets te ontvangen via email.
stap 1: Ga naar de Ticketshop. https://shop.yourticketpr...50-8224-49be-3b254d9ad8e8
stap 2: Open de ticketshop met uw Code (begint met RELATIE-).
stap 3: Selecteer uw ticket voor de voor u gewenste dag en klik op 'verder'.
stap 4: Vul uw gegevens in en accepteer "de algemene voorwaarden".
stap 5: U ontvangt de tickets via email op het door u opgegeven emailadres.
Voor aankomend Amsterdam Light Festival zijn kunstenaars gevraagd om na te denken over het effect van technologie en kunstmatige intelligentie (AI) op het dagelijks leven. Het Amsterdam Light Festival vindt plaats van 30 november t/m 21 januari 2024.
Kortingscode: MEESPIERSON2023ALF
link: https://amsterdamlightfestival.com/nl/tickets
Meer informatie over de deelnemende rederijen:
• Stromma Nederland (vertrek Centraal Station)
• Rederij Lovers (vertrek Centraal Station)
• Blue Boat Company (vertrek Hard Rock Café)
https://amsterdamlightfestival.com/nl
Dank, gebruiktaheinen schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 23:49:
Amsterdam Light Festival - 25% korting op een rondvaart.
Voor aankomend Amsterdam Light Festival zijn kunstenaars gevraagd om na te denken over het effect van technologie en kunstmatige intelligentie (AI) op het dagelijks leven. Het Amsterdam Light Festival vindt plaats van 30 november t/m 21 januari 2024.
Kortingscode: MEESPIERSON2023ALF
link: https://amsterdamlightfestival.com/nl/tickets
Meer informatie over de deelnemende rederijen:
• Stromma Nederland (vertrek Centraal Station)
• Rederij Lovers (vertrek Centraal Station)
• Blue Boat Company (vertrek Hard Rock Café)
https://amsterdamlightfestival.com/nl
Thanks, heb hem gebruikt. Erg blij mee, toch ruim 100 euro korting
Kleine lettertjes:
Deze coupon is geldig t/m 11 november, 2023. De kortingscoupon geldt voor respectievelijk maximaal één fles whisky naar keuze met een maximale flesprijs van €50,-. Niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen, 10% Premium-korting en niet geldig in Gall & Gall gemak winkels. De coupons zijn eenmalig te gebruiken en niet inwisselbaar voor contanten.
Ik heb hem kunnen gebruiken, hartelijk dank!f.h schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:56:
25% korting bij Gall & Gall op 1 fles Whiskey (gekregen bij verlenging van Gall premium, maar ik drink geen Whiskey). Voor zover ik na kan gaan niet persoonlijk.
Kleine lettertjes:
Deze coupon is geldig t/m 11 november, 2023. De kortingscoupon geldt voor respectievelijk maximaal één fles whisky naar keuze met een maximale flesprijs van €50,-. Niet geldig i.c.m. andere aanbiedingen, 10% Premium-korting en niet geldig in Gall & Gall gemak winkels. De coupons zijn eenmalig te gebruiken en niet inwisselbaar voor contanten.
***members only***
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
De code:
Gelding t/m 30-06-2024
Algemene tip: boek via centerparcs.be is goedkoper dan de nl site
The general 15% off peri / 5% off systems code can be used for military, corporate, and/or partner programs.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Gewonnen een keertje met zo'n actie, maar in mijn omgeving kan er helemaal geen KFC besteld worden.
Geniet ervan!
https://www.hellyhansen.com/en_nl/
Code is geldig tot er met 7-11-2023
* edit: code kan door meerdere mensen worden gebruikt! tot einde datum Unlimited use)
[ Voor 85% gewijzigd door Italoco op 01-11-2023 07:50 . Reden: Edit van de code en text ]
Gebruikt danku!Italoco schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:36:
40% Korting op Helly Hansen
***members only***
Gebruikt, bedankt!Turrycan schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:34:
***members only***
Verwijderd
Gebruikt, dankje.wmeester schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:44:
10% korting bij Girav.nl , geldig t/m 10 november. Minimale besteding 39,90.
***members only***
Code gebruikt, bedankt voor het delen.Italoco schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:36:
40% Korting op Helly Hansen
* edit: code kan door meerdere mensen worden gebruikt! tot einde datum Unlimited use)
***members only***
[ Voor 90% gewijzigd door Perkouw op 03-11-2023 08:04 ]
MM
één van de volgende mogelijkheden:
- 30€ off on OnePlus Nord CE 3 Lite
- 100€ off on OnePlus 11
- 50€ off on OnePlus Nord 3 8GB+128GB
- 50€ off on OnePlus Nord 3 16GB+256GB
Geldigheid: 03.11.2023 00:00(UTC) - 17.11.2023 00:00(UTC)
Members only:
7Y6UUDFF
[ Voor 6% gewijzigd door catmanpatrick op 05-11-2023 13:08 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 15% gewijzigd door TheNameIsBart op 05-11-2023 18:06 ]
Geldig t/m 19 november 2023.
[ Voor 15% gewijzigd door Opxah op 06-11-2023 08:44 ]
Het addertje onder het gras? Voeg minimaal 2 pakjes Pods toe aan je mandje, gebruik deze code en krijg 1 pakje Pods gratis.
Thanks! Gebruiktwmeester schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:05:
Gratis pods van air up geldig t/m 06-11-2023
***members only***
Het addertje onder het gras? Voeg minimaal 2 pakjes Pods toe aan je mandje, gebruik deze code en krijg 1 pakje Pods gratis.
Sowieso schrijf je zo!
Ook gebruikt, bedankt!wmeester schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:05:
Gratis pods van air up geldig t/m 06-11-2023
***members only***
Dit topic is WEL voor:
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de [mo] [/mo] tags
* Generieke codes mogen zonder [mo] [/mo] tags worden gepost.
Dit topic is NIET voor:
* Referrals
* Kortingscodes / referrals voor maaltijdboxen (o.a. Hellofresh, Factor en Marley Spoon). Het is voor ons niet zichtbaar wat wel of geen referral is.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Discussies over codes/acties etc.
* Aanbiedingen graag posten in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
* Giftcards vanuit de Scoupy en Woolsocks app mogen in Scoupy / Woolsocks giftcard weggeeftopic worden gedeeld.
* Codes voor Wijnwebsites, iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue, Conrad, kranten en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden.