1e was al gebruikt, de 2e heb ik gebruikt. Dank!Bastien schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:18:
Wees aardig... even melden als ze gebruikt zijn.

1e was al gebruikt, de 2e heb ik gebruikt. Dank!Bastien schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:18:
Wees aardig... even melden als ze gebruikt zijn.
[Voor 94% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-12-2022 11:38]
[Voor 47% gewijzigd door enermax op 21-12-2022 14:15]
Soms geeft de website onterecht aan dat ie al gebruikt is heb ik gehoord. Ik kreeg (via marktplaats) van iemand te horen dat ie het nog een keer probeerde en toen werkte de code wel?!Kuusje schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:04:
[...]
1e was al gebruikt, de 2e heb ik gebruikt. Dank!
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Gebruikt, dank!nrdnmg schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:31:
10% korting op huismerk artikelen bij printabout.nl
(Eenmalig te gebruiken.)
JR8L1D7WQ3
Enkel voor nieuwe Xbox Game Pass Ultimate gebruikers. Voer je code in (10 karakters).Petje72 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:08:
Doritos actie 1 maand gratis Xbox gamepass ultimate.
voor 31-12-2022 claimen
***members only***
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Lees mijn maandelijke nieuwsbrief! | https://www.dedigitaletuin.nl
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Gebruikt, bedankt!Bastien schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 19:49:
Het Spoorwegmuseum is een fijne belevenis voor jong en oud! Met deze kortingscode betaal je € 8,75 voor een bezoek aan het museum.
***members only***
- Met deze kortingscode betaal je slechts € 8,75 in plaats van € 17,50 voor een entreebewijs voor het Spoorwegmuseum.
- De entreebewijzen dienen vooraf online te worden besteld via de website van het Spoorwegmuseum..
- Per kortingscode kun je maximaal 4 entreebewijzen voor € 8,75 bestellen
- De kortingscodes kunnen ingewisseld en gebruikt worden tussen 24 december 2022 en 30 april 2023
- De codes kunnen niet worden gebruikt voor (korting op) andere producten of ingewisseld worden tegen contant geld.
[Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 25-04-2023 15:14]
Cash is king.
Thanks! ik heb de code gebruiktIceBlackz schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 08:39:
Chromecast 4K met Google TV, 25% korting in de Google shop:
***members only***
[Voor 4% gewijzigd door Frappuccino op 28-12-2022 13:10]
[Voor 4% gewijzigd door Frappuccino op 28-12-2022 13:09]
Eerste heb ik gebruikt! Je mag blijkbaar nog maar 3 codes bestellen en ik had niks voor mezelf bewaard, alles weggegeven.Gershwin25 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:21:
Nog 3 vouchers 25% korting op je bestelling bij speedcomfort.nl
***members only***
- De korting geldt voor de gehele bestelling in de webwinkel.
- Met je unieke vouchercode wordt 25% korting gegeven.
- De code is 6 maanden geldig.
- De vouchercode is niet geldig op eerdere aankopen en kan niet worden gecombineerd met andere
- acties of kortingen.
- De vouchercode is 1 keer geldig op online bestellingen op www.speedcomfort.nl.
- De aanbieding is exclusief verzendkosten van € 5,95 (vanaf € 300 gratis verzending).
- Als je vóór 22.00 uur je bestelling plaatst, wordt die de volgende werkdag geleverd.
- Op alle artikelen krijg je 2 jaar garantie.
- Voor deze voucher geldt geen recht op retour.
---------------
---------------
Je krijgt ook nog 5% korting als je aanmeldt voor hun nieuwsbrief. En ook 5% via CashbackXL. Geen idee of het inderdaad niet te combineren is.Mistraller schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:32:
15% korting op opladers en kabels
Hoe werkt het?
Hierbij ontvang je jouw kortingscode, deze dien je in te wisselen op www.smartphonehoesjes.nl
Ga naar www.smartphonehoesjes.nl
Kies een product en klik op 'kopen'
Ga naar je winkelmandje en vul de kortingscode in bij 'kortingscode'
Klik op 'verder met bestellen' en rond je bestelling af
Voor 21.00 uur besteld op werkdagen, is dezelfde dag nog verzonden
Voorwaarden:
De vouchercode is een jaar geldig.
De vouchercode geeft recht op 15% voordeel op bestellingen bij smartphonehoesjes.nl.
De vouchercode is éénmalig te gebruiken.
De vouchercode geldt niet op verzendkosten.
De vouchercode is niet geldig op eerdere aankopen en kan niet worden gecombineerd met andere
acties of kortingen.
Andere voorwaarden kunnen van toepassing zijn, zie hiervoor smartphonehoesjes.nl.
Deze voucher is in te wisselen t/m 26 oktober 2023.
Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je contact opnemen met de de klantenservice van
Smartphonehoesjes.nl via info@smartphonehoesjes.nl en +31 (0) 33-4332011.
Veel plezier met jouw aankoop!
Jouw unieke vouchercode:
***members only***
[Voor 0% gewijzigd door mellowpimp op 01-01-2023 21:16. Reden: een code gebruikt]
Gebruikt en bedanktmellowpimp schreef op donderdag 29 december 2022 @ 00:22:
Korting (bij besteding vanaf € 50,-) - Suitable[/b]
https://www.suitableshop.nl/
ESP12505COZOLALI
[Voor 3% gewijzigd door KL643 op 29-12-2022 07:43]
[Voor 4% gewijzigd door doekovic op 29-12-2022 18:02]
Thanks gebruiktdoekovic schreef op donderdag 29 december 2022 @ 08:39:
€5 korting bij Thuisbezorgd:
Z37L7XSUVA88RFA5
Geldig tm 31-12
[Voor 4% gewijzigd door Epsilon op 30-12-2022 23:50]
Thanks. Code gebruiktEpsilon schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 18:17:
Wehkamp code voor 15,- euro korting. Geldig tot en met 31-DEC-2022.
Geen minimale besteding.
Kreeg deze via de post, maar Honey kende hem ook al, dus is niet persoonlijk waarschijnlijk.
***members only***
Denk unieke code. Werkt niet meer nu.Epsilon schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 18:17:
Wehkamp code voor 15,- euro korting. Geldig tot en met 31-DEC-2022.
Geen minimale besteding.
Kreeg deze via de post, maar Honey kende hem ook al, dus is niet persoonlijk waarschijnlijk.
***members only***
Gebruikt, bedanktmellowpimp schreef op donderdag 29 december 2022 @ 00:22:
Heb mijn eurosparen even leeg gehaald, veel plezier ermee voor diegene die er wat aan heeft.
Kortingsvoucher - adidas.nl
Deze voucher geeft geeft recht op 35% korting (via
app) en 30% korting (via website) op full price
items en 10% korting op de outlet items. Online
via adidas.nl en adidas.nl/outlet.
De kortingsvouchers zijn te bestellen t/m 31 december 2022.
***members only***
Thanks, gebruikt!mellowpimp schreef op donderdag 29 december 2022 @ 00:22:
Heb mijn eurosparen even leeg gehaald, veel plezier ermee voor diegene die er wat aan heeft.
STOX Energy Socks kortingsvoucher 25% korting.
www.stoxenergy.com
De kortingscodes kunnen t/m 31 december 2022 worden verzilverd
***members only***
Gebruikt, dankjewel!CurlyMo schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:45:
Bamigo
25% korting op hele collectie
Geldig t/m 31 december 2022
Onbekend minimale bestedingsbedrag
***members only***
Gebruikt, dankjewel!TobiasdePagter schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:12:
Het Spoorwegmuseum is een fijne belevenis voor jong en oud! Met deze kortingscode betaal je € 8,75 voor een bezoek aan het museum. Lees verder de actievoorwaarden onderaan deze mail.
Dit is je kortingscode: 23kivupGt
Via de link in deze mail bestel je met de kortingscode je toegangskaarten voor het Spoorwegmuseum.
Veel plezier!
Ivo Steffens, directeur NS Commercie
Met deze kortingscode betaal je slechts € 8,75 in plaats van € 17,50 voor een entreebewijs voor het Spoorwegmuseum.
De entreebewijzen dienen vooraf online te worden besteld via de website van het Spoorwegmuseum..
Per kortingscode kun je maximaal 4 entreebewijzen voor € 8,75 bestellen
De kortingscodes kunnen ingewisseld en gebruikt worden tussen 24 december 2022 en 30 april 2023
De codes kunnen niet worden gebruikt voor (korting op) andere producten of ingewisseld worden tegen contant geld.
Namens mijn zoon heel erg bedankt!Wasabi! schreef op maandag 2 januari 2023 @ 17:19:
Je ontvangt hierbij jouw gratis 1 MAAND XBOX GAME PASS ULTIMATE.
CODE:
***members only***
HOE JE CODE IN TE WISSELEN OP XBOX SERIES X|S OR XBOX ONE:
1. Ga vanuit je Xbox Home Menu naar de Microsoft Store
2. Indien gevraagd, log in.
3. Selecteer 'Redeem' in het menu aan de linker zijkant in de Store met de A knop op je draadloze controller.
4. Voer je code in wanneer gevraagd en selecteer next om te bevestigen.
5. Wanneer de te downloaden gegevens beschikbaar zijn, zal een download starten in 'My Games and Apps' in je wachtrij.
HOE ONLINE IN TE WISSELEN:
1. Ga naar je web browser en ga naar de website: redeem.microsoft.com.
2. Voer de code van 25-karakters in, selecteer Next, en volg de aanwijzingen.
Voor meer informatie, kijk op https://support.xbox.com/...ting/redeem-prepaid-codes
*Wissel je code in voor 31 maart 2023 . Enkel geldig voor nieuwe Xbox Game Pass Ultimate leden. Credit card vereist. Na de actieperiode (1 maand) zonder opzegging automatisch verlengd tegen normaal tarief. Onderhevig aan de Microsoft Services Agreement, Game Pass en systeem voorwaarden beschikbaar op: xbox.com/subscriptionterms.
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Gebruikt bedanktbuiter schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:54:
Gratis verzendkosten bij Lidl
Vul deze persoonlijke kortingscode in bij het afrekenen voor gratis verzending op het complete assortiment*:
* Korting geldig bij een minimum bestelwaarde van € 50.-. Geldig t/m 9 januari 2023
***members only***
1
| OPC-schone-toekomst |
Bedankt, meteen gebruikt, ik zocht nog een oplader.TccT schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 16:17:
Mobiel.nl geeft tot 15 januari € 7,50 korting op een accessoire naar keuze bij een minimale besteding van € 15 met de code:
***members only***
Tweedehans schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:07:
25% kortingsvoucher op SpeedComfort, de slimme radiatorventilator, geldig tot 30-06-2023 op www.speedcomfort.nl (3 codes)
***members only***
Dank, ik hem gebruikt!-EvoLution- schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:25:
Koffievoordeel.nl kortingscode van €7,50
***members only***
Code is nog zo'n 3 maanden geldig
Bedankt!PerlinNoise schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:58:
***members only***
[Voor 21% gewijzigd door Jan Driebeen op 08-01-2023 15:55. Reden: Link naar website toegevoegd]
Gebruikt, bedankt.PerlinNoise schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:58:
***members only***
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
[Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2023 19:04]
[Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 31-01-2023 08:32]
Have Fun Funske
[Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 31-01-2023 08:32]
Have Fun Funske
[Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 31-01-2023 08:32]
Have Fun Funske
[Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 31-01-2023 08:32]
Have Fun Funske
[Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 12-01-2023 18:10]
Eerste gebruikt, dank!funske schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:40:
veel plezier met jouw 25 % voucher voor Albelli.nl.
***members only***
Inwisselvoorwaarden:
Deze promotiecode geeft je 25% korting op alle fotoboeken en alle typen wanddecoratie via albelli.nl.
Gebruikt. Bedankt!Lindenberger schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 21:53:
Twee codes voor het autosalon te Brussel :
"Kom bij ons langs in Paleis 5 op de Heizel tussen 14 en 22 januari tijdens de 100ste editie van het Autosalon, kom de toekomstige autotrends ontdekken en laat je verrassen door onze nieuwe Renault Austral E-Tech full hybrid of onze baanbrekende conceptwagens."
PUBABZKA4NH35
PUBAK26N7QSB5
Via deze link : https://click.mc.renault....653b75aafd9f4b4f831e4739f
Succes!
[Voor 29% gewijzigd door gerske op 17-01-2023 11:13]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Helaas al helemaal op, toch bedankt.Wobcat schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 12:46:
Weekend !
Geen zin om te koken ?
€6 korting op je thuisbezorgd nl bestelling
***members only***
geldig t/m 31/01
Dankjewel ik heb hem gebruikt!Wobcat schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 12:46:
Weekend !
Geen zin om te koken ?
€6 korting op je thuisbezorgd nl bestelling
***members only***
geldig t/m 31/01
Used, Bedankt hoor!dyrc schreef op zondag 22 januari 2023 @ 09:21:
15% kortingscode op Sonos, eenmalig te gebruiken.
***members only***
kleine lettertjes die erbij horen:
*De code geeft recht op 15% korting op de orderwaarde met een maximum bedrag van €2500
*Roam SL en Arc zijn uitgesloten van de korting, dit betreft ook de accessoires van deze modellen.
*De code geeft geen korting op nieuwe producten tot 6 maanden na de introductie; de code geeft geen korting op gereviseerde items of limited editions.
*De Sub-Mini is uitgesloten van de korting.
[Voor 36% gewijzigd door wmeester op 24-01-2023 10:47]
Gebruikt, thanks!sanderq schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:21:
Hierbij een kortingscode van internetslagerij.nl, geldig tot 01-02-2023
***members only***
Eet smakelijk alvast!
[Voor 95% gewijzigd door Warrian op 28-01-2023 14:03]
Thanks, gebruikt!Thodekroo schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:11:
€ 7,5 korting bij koffievoordeel.nl volgens mij geen minimaal te besteden bedrag.
***members only***
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details