Dankjewel!dier schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 22:59:
133 coins voor de Burger King app.
***members only***
Wees lief voor elkaar en laat even weten als je er gebruik van hebt gemaakt
Een bedankje wordt gewaardeerd, zodat ik kan zien dat er gebruik van gemaakt wordt!!
Inwisselvoorwaarden:
- Jouw voucher is geldig tot en met 12/09/2022
- Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
- Geen minimale orderwaarde
- Alleen online inwisselbaar
Have Fun Funske
Een bedankje wordt gewaardeerd, zodat ik kan zien dat er gebruik van gemaakt wordt!!
Inwisselvoorwaarden:
- De voucher is geldig tot en met 12/09/2022
- De lekkerste koffie van alle bekende merken
- Gratis thuisbezorgd vanaf € 40,-
- De korting is niet geldig op onderhoudsproducten, koffiemachines en chocolade producten
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Voor 22.00 uur besteld is morgen in huis!
- Minimale orderwaarde € 50,00
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Niet geldig in combinatie met andere acties
- Minimale orderwaarde € 49,00
Have Fun Funske
Bedankt gebruikt!sneakyvince schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:26:
€200,- korting op een bestelling van boven €1000,- bij Emma sleep
***members only***
VoorwaardenVan de ING rentewinkel:
- De voucher is geldig op alle Emma producten, vanaf een totale bestedingswaarde van €1000,-
- Voor dit artikel geldt geen recht op retour.
- Deze voucher is in te wisselen tot 01-08-2023
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1012935
via: www.berdahlstore.nl
geldig tot: 31-12-2022
code: S10_B2RD2H1
Inwisselvoorwaarden:
- Jouw voucher is geldig tot en met 18/09/2022
- Razendsnel Bezorgd & 100 Dagen Bedenktijd
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Een groter aanbod vindt u nergens
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- 8 procent korting op alles!
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Per klant is slechts één kortingscode geldig
- Minimale orderwaarde € 100,00
Have Fun Funske
[Voor 66% gewijzigd door Yorinn op 25-08-2022 11:45]
Te verzilveren op één bestelling met maximaal 5 items op jbl.nl, niet i.c.m. Outlet of andere promoties en geldig t/m 28-02-2023.
Laat ff weten als je m gebruikt heb.
(hij is niet persoonsgebonden, maar geen idee of die maar 1x gebruikt kan worden. Ik heb hem iig niet nodig!)
MM
‘Lang zal ze leven’ klinkt een stuk beter op de draagbare speakers, koptelefoon of soundbar van JBL. En dat komt goed uit, want jij hebt 15% korting gewonnen op een muzikale aankoop bij JBL. Gooi het volume maar omhoog!
Vul bij het afronden van jouw bestelling deze code in en verzilver jouw 15% korting:
*Geldig t/m 31-10-2022. Maximaal 1 keer te gebruiken op jbl.nl, maximaal 5 producten per order, niet i.c.m. Outlet of andere promoties.
[Voor 18% gewijzigd door WhySoSerious? op 28-08-2022 11:00]
Inwisselvoorwaarden:
- De voucher is geldig tot en met 25/09/2022
- De korting is niet geldig op onderhoudsproducten, koffiemachines en chocolade producten
Have Fun Funske
Algemene code
Een bedankje wordt gewaardeerd, zodat ik kan zien dat er gebruik van gemaakt wordt!!SOV82821
Inwisselvoorwaarden:
Jouw voucher is geldig tot en met 25/09/2022
Niet geldig in combinatie met andere acties
Minimale orderwaarde € 49,00
Alleen online inwisselbaar
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Jouw voucher is geldig tot en met 25/09/2022
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Jouw voucher is geldig tot en met 25/09/2022
- Voor 22:00 besteld, morgen in huis!
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Uw voucher is geldig tot en met 25/09/2022
- Korting op meubels, verlichting & woonaccessoires
- Gratis verzending vanaf € 40
- Niet te gebruiken in combinatie met andere vouchers, kortingscodes, bundelaanbiedingen en producten die aangeboden worden door verkooppartners.
Have Fun Funske
LVHTOERTOCHT
Deze code gebruikt. Bedankt!funske schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:40:
veel plezier met jouw € 5 voucher voor Plein.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Vul deze persoonlijke kortingscode in bij het afrekenen voor € 7,50 korting op het complete assortiment*:
* Korting geldig bij een minimum bestelwaarde van € 75.-. Geldig t/m 5 september 2022.
Have Fun Funske
Gebruikt hartelijk dank!funske schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:42:
Bij aankopen bij Lidl online €7,50 korting.
Vul deze persoonlijke kortingscode in bij het afrekenen voor € 7,50 korting op het complete assortiment*:
***members only***
* Korting geldig bij een minimum bestelwaarde van € 75.-. Geldig t/m 5 september 2022.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl en zet Drinkwaterspots op je telefoon.
[Voor 99% gewijzigd door Yorinn op 31-08-2022 12:28]
UNV-hghF gebruiktmhr-zip schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:30:
***members only***

[Voor 6% gewijzigd door sQuare8 op 01-09-2022 13:13]
€5 korting op je volgende bestelling:
€10 korting op refurbished iPhones:
Gekocht met ING rentepunten, maar niet gebruikt.
Zie hier de voorwaarden: https://www.ing.nl/punten/productdetail/1010822
Inwisselvoorwaarden:
- Jouw voucher is geldig tot en met 02/10/2022
- Razendsnel Bezorgd & 100 Dagen Bedenktijd
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- 8 procent korting op alles!
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
- Uw voucher is geldig tot en met 02/10/2022
- Niet te gebruiken in combinatie met andere vouchers, kortingscodes, bundelaanbiedingen en producten die aangeboden worden door verkooppartners.
Have Fun Funske
Inwisselvoorwaarden:
Have Fun Funske
[Voor 97% gewijzigd door Remco2001 op 06-09-2022 17:51. Reden: Verlopen]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Geprobeerd, geeft ongeldigpinokkia schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:41:
Mediamarkt verjaardag kortingscode tot 8-9-2022 bij aankoop vanaf €25
***members only***
Inderdaad TOT 8-9, niet t/m helaas
Offer only applies to products shipped from and sold by Amazon
Nieuw account aanmaken kan ook. Tot 11 September. Heb even getest met 24 blikjes redbull of met Page tolietpapier en dan werkt het.
[Voor 46% gewijzigd door enermax op 13-09-2022 19:54]
[Voor 92% gewijzigd door noodgang op 11-09-2022 18:07]
Gebruikt, dankjewel!noodgang schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:24:
Bax Music:
Je persoonlijke kortingscode is nog slechts 7 dagen geldig. Mis het niet en scoor vandaag jouw nieuwe gear extra voordelig.
Jouw persoonlijke kortingscode:
***members only***
button PROFITEER NU
* Let op: De actie is geldig t/m 15 september 2022. De korting wordt verrekend op het duurste product in je winkelmandje. De code is niet geldig op de Bax Music gift card. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties.
Klik hier voor alle actievoorwaarden.
1. Bestel hier je 20% kortingsvoucher voor de geselecteerde Huishoudelijke apparaten van Philips.
2. Je ontvangt de kortingsvoucher per e-mail. Let op: je kunt de voucher ook terugvinden in jouw account
onder het kopje ‘bestellingen’.
3. Ga naar https://www.philips.nl/c-e/shop/nl-da-partnershop en maak je keuze.
4. Vul in de winkelwagen de promotiecode in.
5. De korting wordt automatisch verrekend.
6. Het restbedrag kun je voldoen middels de aangeboden online betalingsmogelijkheden.
Actievoorwaarden:
Deze kortingscode kan gebruikt worden om 20% korting te krijgen op geselecteerde intems, online op www.philips.nl/c-e/shop/nl-da-partnershop.
De kortingscode is exclusief verzendkosten, is geldig gedurende 4 weken vanaf de uitgiftedatum en kan niet worden gebruikt in combinatie met een andere kortingscode.
Nadat je de vouchercode in de winkelwagen voor een product hebt toegepast, kun je je keuze niet meer wijzigen.
De kortingsvoucher is geldig voor aanschaf van één artikel. Maximaal één artikel per bestelling.
De vouchercode is niet in te wisselen tegen contanten.Het assortiment van artikelen op deze pagina kan variëren. Hiervoor geldt OP=OP
Vragen?
Indien je vragen hebt over je bestelling en/of levering, neem dan contact op met de Philips Online Shop Klantenservice op telefoonnummer 0800-0230047 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur bereikbaar.
Jouw unieke vouchercode:
Have Fun Funske
Hoe werkt het?
1. Ga naar https://www.philips.nl/c-e/shop/nl-eurosparen en maak je keuze.
2. Vul in de winkelwagen de vouchercode in.
3. De korting wordt automatisch verrekend.
4. Het restbedrag kun je voldoen middels de aangeboden online betalingsmogelijkheden.
Let op: de vouchercode is spatiegevoelig. Mocht je een foutmelding krijgen, check dan op spaties!
Actievoorwaarden:
Deze kortingscode kan gebruikt worden om tot 30% korting te krijgen op geselecteerde intems, online op https://www.philips.nl/c-e/shop/nl-eurosparen.
De kortingscode is exclusief verzendkosten, is geldig gedurende 4 weken vanaf de uitgiftedatum en kan niet worden gebruikt in combinatie met een andere kortingscode.
Nadat je de vouchercode in de winkelwagen voor een product hebt toegepast, kun je je keuze niet meer wijzigen.
De kortingsvoucher is geldig voor aanschaf van één artikel. Maximaal één artikel per bestelling.
De vouchercode is niet in te wisselen tegen contanten.
Het assortiment van artikelen op deze pagina kan variëren. Hiervoor geldt OP=OP.
Philips behoudt zich het recht voor om deze promotie op elk moment te stoppen.
Jouw unieke vouchercode:
Have Fun Funske
Profiteer van 5% korting met jouw unieke kortingscode:
Te gebruiken tot 24 september. Meld even wanneer je het hebt gebruikt.
Let op: deze code is tot twee weken na verzending van deze e-mail geldig. De code is alleen geldig op aankopen met een minimale aankoopwaarde van 50 euro. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties. De Bax Music giftcards zijn uitgesloten van deze korting. Klik hier voor alle actievoorwaarden.
Eindigend op F gebruikt. Thanksfunske schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:47:
***members only***

Hierbij nog 10 codes maar dan van Eurosparen: https://www.philips.nl/c-e/shop/nl-loyaltyshopfunske schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:55:
20% korting op geselecteerde Huishoudelijke apparaten van Philips
1. Bestel hier je 20% kortingsvoucher voor de geselecteerde Huishoudelijke apparaten van Philips.
2. Je ontvangt de kortingsvoucher per e-mail. Let op: je kunt de voucher ook terugvinden in jouw account
onder het kopje ‘bestellingen’.
3. Ga naar https://www.philips.nl/c-e/shop/nl-da-partnershop en maak je keuze.
4. Vul in de winkelwagen de promotiecode in.
5. De korting wordt automatisch verrekend.
6. Het restbedrag kun je voldoen middels de aangeboden online betalingsmogelijkheden.
Actievoorwaarden:
Deze kortingscode kan gebruikt worden om 20% korting te krijgen op geselecteerde intems, online op www.philips.nl/c-e/shop/nl-da-partnershop.
De vouchercode is niet in te wisselen tegen contanten.Het assortiment van artikelen op deze pagina kan variëren. Hiervoor geldt OP=OP
Vragen?
Indien je vragen hebt over je bestelling en/of levering, neem dan contact op met de Philips Online Shop Klantenservice op telefoonnummer 0800-0230047 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur bereikbaar.
Jouw unieke vouchercode:
***members only***
Niet gekeken of hier een ander aanbod voor geldt.
Thanks! GebruiktPejece schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:08:
Bax music:
Profiteer van 5% korting met jouw unieke kortingscode:
***members only***
Te gebruiken tot 24 september. Meld even wanneer je het hebt gebruikt.
Let op: deze code is tot twee weken na verzending van deze e-mail geldig. De code is alleen geldig op aankopen met een minimale aankoopwaarde van 50 euro. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties. De Bax Music giftcards zijn uitgesloten van deze korting. Klik hier voor alle actievoorwaarden.

Aangezien er weinig / geen bedankjes komen, neem ik aan dat niemand hier gebruik van maakt en dus stop ik hiermee!! Het kost mij een hoop tijd en schijnbaar wordt het niet gewaardeerd!!
Inwisselvoorwaarden:
- Uw voucher is geldig tot en met 10/10/2022
Have Fun Funske
Aangezien er weinig / geen bedankjes komen, neem ik aan dat niemand hier gebruik van maakt en dus stop ik hiermee!! Het kost mij een hoop tijd en schijnbaar wordt het niet gewaardeerd!!
Inwisselvoorwaarden:
- De voucher is geldig tot en met 10/10/2022

[Voor 7% gewijzigd door funske op 28-09-2022 09:57]
Have Fun Funske
WELCOME20 voor 20% korting op je eerste bestelling. Onbekend tot wanneer deze geldig is.
EXTRA10 voor 10% korting op je volgende bestelling, geldig tot en met 31 december (2022?).
Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II. Een maand lang gratis internet bij Tweak? Gebruik mijn vriendenactie.
Jammer Funske maar begrijpelijk. Ik heb er nog nooit een van je gebuikt maar je bent wel karmakeizer hiero. Ik dank je iig voor je onvermoeibaarheid 💪💪funske schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:57:
veel plezier met jouw € 10 voucher voor VTwonen by fonQ.
***members only***
***members only***
***members only***
Inwisselvoorwaarden:
CODE
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Gefeliciteerd, je hebt een 3 maanden abonnement Outdooractive gewonnen!
Hoe kun je je prijs ontvangen:
Ga naar:
https://www.outdooractive.com/nl/yakult.html.
Maak een account aan als je er nog geen hebt.
Vul je unieke code in:
14-9 EDIT
Algemene Voorwaarden
- Alleen voor nieuwe Outdooractive-klanten.
- Verloopt 31/12/2023.
- 3 maanden toegang tot Outdooractive Pro
- Het abonnement stopt automatisch en er zijn geen betalingsgegevens vereist
- Heeft geen contante waarde en kan niet worden gebruikt in combinatie met andere aanbiedingen of promoties.
[Voor 20% gewijzigd door Wasabi! op 14-09-2022 09:55]
Dankjewel, 1e code gebruikt!Wasabi! schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:51:
Voor de liefhebber.

En de 2de gebruikt, bedankt!Wasabi! schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:51:
Voor de liefhebber.
[Voor 22% gewijzigd door bodiug op 13-09-2022 16:51]
Ah wat jammer! Ik heb je codes veelvuldig gebruikt (en ervoor bedankt!). Vooral je koffiecodes zal ik missen.funske schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:57:
veel plezier met jouw € 10 voucher voor VTwonen by fonQ.
***members only***
***members only***
***members only***
Inwisselvoorwaarden:
* Korting geldig bij een minimum bestelwaarde van € 75.-. Geldig t/m 19 september 2022.
De 4e code gebruikt (de 3e was al ingewisseld). Dank!Wasabi! schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:51:
Voor de liefhebber.

Vijfde code gebruikt. Hartelijk bedankt.Wasabi! schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:51:
Voor de liefhebber.
Zesde code gebruikt, bedankt!Wasabi! schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:51:
Voor de liefhebber.
50 euro korting bij minimale besteding van 150 euro.
Ik had hem via rentepunten gekocht, maar bleek achteraf niet nodig omdat ik nog een studenten account heb bij HP, dan krijg je sowieso korting op aankopen en kon de code niet aanvullend gebruikt worden.
GebruiktNelgNL schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:53:
Kortingscode voor Lidl-Shop.nl
***members only***
* Korting geldig bij een minimum bestelwaarde van € 75.-. Geldig t/m 19 september 2022.

Driven By Hate, Consumed By Fear
Ik liep hier net tegen aan bij <newsletter@howtogeek.com>.
Voor degene die het nog willen hebben.
Ik weet niet of het werkt, ik ben mijn vertrouwen verloren...
To claim your copy of CCleaner Pro for a dollar today, click the link below and enter your exclusive coupon code: ZTF-ELJ-YAE You only have a limited time to redeem this offer, so get it as soon as you can.
- If I could do that, I would do it better -
Het werkt.SCS2 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:32:
CCleaner Pro voor USD 1 ipv $29.95
Ik liep hier net tegen aan bij <newsletter@howtogeek.com>.
Voor degene die het nog willen hebben.
Ik weet niet of het werkt, ik ben mijn vertrouwen verloren...
To claim your copy of CCleaner Pro for a dollar today, click the link below and enter your exclusive coupon code: ZTF-ELJ-YAE You only have a limited time to redeem this offer, so get it as soon as you can.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
https://www.google.com/am...xy-z-fold-4-and-more/amp/zokiz schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:15:
[...]
Waar kan je code invoeren? zoek al een tijdje zonder resultaat.
Je moet dus dat vinkje aanklikken met ik heb een couponcode of iets dergelijks.zokiz schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:15:
[...]
Waar kan je code invoeren? zoek al een tijdje zonder resultaat.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Werkt niet (meer)Jan Driebeen schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:52:
Gebruik actiecode VATTENFALL10 op koffievoordeel.nl/vattenfall voor € 10 korting op het hele koffieassortiment. Minimaal €30,00 bestellen, gratis verzenden vanaf €40,00.
Dank. 2e code gebruikt!funske schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:47:
***members only***
***members only***
***members only***
***members only***
Inwisselvoorwaarden:
Zie bijvoorbeeld:
Na de cashback zou de totale prijs dus € 214,- zijn.
Edit: zojuist bevestiging gehad van Melitta.
Cashback is geldig i.c.m. korting (mijnMelitta25) voor 25% korting.
[Voor 9% gewijzigd door venneke op 16-09-2022 12:36]
Met kortingscode: KV5NLB aan het einde van je bestelling ontvang je 5 gratis* foto’s!
* Max. 5 gratis foto’s (afmeting 10x 15cm) per klant. Je ontvangt €2,95 korting en betaalt ook geen verwerkingskosten. Vul je kortingscode aan het einde van je bestelling in op de fotokiosk.
Heb je codes al weer 'n tijdje niet nodig gehad. Waardeer sowieso dat je 't topic op gang hield. Bedankt voor bewezen diensten!funske schreef op maandag 12 september 2022 @ 15:00:

7e ook gebruikt, thanks!
Check mijn review van de Nest Hub Max of de Bose Sleepbuds II. Een maand lang gratis internet bij Tweak? Gebruik mijn vriendenactie.
Zo, dat is echt een tijd geleden dat we jou op onze webshop zagen. Als blijk van waardering en om je over te halen toch weer eens te shoppen bij ons willen we je 15% korting geven op je volgende aankoop.
Het hele team hier hoopt je binnenkort weer als klant te mogen verwelkomen!
Vul de kortingscode in bij het afrekenen en krijg direct 15% korting.
(kortingscode is 14 dagen geldig).
KORTINGSCODE:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
"Enough is enough!"
"I've had it with these mother f*cking snakes on this mother f*cking plane!"
Samuel L. Jackson, Snakes on a Plane
Gefeliciteerd, je hebt een abonnement voor 4 maanden voor The Mindfulness App gewonnen!
Open deze link op je mobiele telefoon:
https://zr4y9.app.goo.gl/tXUE.
Download The Mindfulness App, open de app en log in.
Vul je unieke code in.:
Kies 'Redeem' en geniet 4 maanden lang van meer dan 250 gratis meditaties en trainingen!
Algemene Voorwaarden
- 4 maanden gratis toegang tot het premium abonnement van The Mindfulness App (inclusief toegang tot extra content en de mogelijkheid om offline naar content te luisteren).
- Er zijn geen creditcard of betalingsgegevens nodig om deze aanbieding te verzilveren.
- Zodra de periode van 4 maanden voorbij is, verlies je de toegang tot het premium abonnement en alle beschikbare inhoud en diensten die deel uitmaken van het premium pakket. De klant heeft echter nog steeds toegang tot inhoud die niet tot het premium abonnement behoort. Eén abonnement per persoon. Alleen voor nieuwe klanten.
- Je abonnement wordt automatisch beëindigd, je hoeft het zelf niet te beëindigen.
Dank. Gebruikt!Wasabi! schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:32:
Voor de liefhebber
Gefeliciteerd, je hebt een abonnement voor 4 maanden voor The Mindfulness App gewonnen!
Open deze link op je mobiele telefoon:
https://zr4y9.app.goo.gl/tXUE.
Download The Mindfulness App, open de app en log in.
Vul je unieke code in.:
***members only***
Kies 'Redeem' en geniet 4 maanden lang van meer dan 250 gratis meditaties en trainingen!
Algemene Voorwaarden
- 4 maanden gratis toegang tot het premium abonnement van The Mindfulness App (inclusief toegang tot extra content en de mogelijkheid om offline naar content te luisteren).
- Er zijn geen creditcard of betalingsgegevens nodig om deze aanbieding te verzilveren.
- Zodra de periode van 4 maanden voorbij is, verlies je de toegang tot het premium abonnement en alle beschikbare inhoud en diensten die deel uitmaken van het premium pakket. De klant heeft echter nog steeds toegang tot inhoud die niet tot het premium abonnement behoort. Eén abonnement per persoon. Alleen voor nieuwe klanten.
- Je abonnement wordt automatisch beëindigd, je hoeft het zelf niet te beëindigen.
VIP-KORTING 15%
VOOR AUDIORECORDERS EN MICROFOONS
KORTINGSCODE: VIPSEPNL
Link
Voorwaarden: de korting is geldig tot 30-09-2022 en kan alleen worden gebruikt in de e-shop van OM SYSTEM. De korting is niet van toepassing op de modellen LS-P1 en LS-P5. De code moet voor de opdrachtbevestiging worden ingevoerd. De korting is alleen van toepassing op een enkele bestelling. De korting kan niet worden gecombineerd met enige andere vouchercode of worden ingewisseld voor contant geld of andere betaalmethodes. Aanbiedingen kunnen zonder berichtgeving vooraf worden gewijzigd en bijgewerkt.
SCV-10 - € 10.00 korting bij minimale bestelwaarde van € 100.-
SCV-20 - € 20.00 korting bij minimale bestelwaarde van € 125.-
SCV-25 - € 25.00 korting bij minimale bestelwaarde van € 150.-

Zo haal je 15% korting bij de UEFA Club Competitions Online Store op
Gefeliciteerd, je hebt een prijs gescoord. Jouw draai aan het rad heeft je 15% korting bij de UEFA Club Competitions Online Store opgeleverd.
Volg onderstaande stappen en haal je prijs op.
1. Hou je individuele vouchercode bij de hand
2. Ga naar store.uefa.com en voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje
3. Voeg de code toe aan je winkelmandje voordat je doorgaat naar de afrekenpagina.
En nog eentje voor Thuisbezorgd:
Zo haal je een € 3 voucher van Heineken® op
Gefeliciteerd, je hebt een prijs gescoord. Jouw draai aan het rad heeft je je € 3 voucher van Heineken® opgeleverd.
Volg onderstaande stappen en haal je prijs op.
Voeg een Heineken® toe aan je bestelling en vul de onderstaande code in bij het afrekenen voor een lekkere korting.
[Voor 26% gewijzigd door Bastien op 21-09-2022 17:50]
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Eerste gebruikt, dankjewel!funske schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:47:
***members only***
***members only***
***members only***
***members only***
Inwisselvoorwaarden:

Nou dag he
Gebruik code
10INCOVER
* De kortingscode is geldig voor 1 bestelling en kan worden gebruikt voor maximaal 3 Clear Cases van eenzelfde bestelling. Aanbod geldig tot 31 december 2022.
Edit: Zo te zien is de code helaas niet geldig op een Clear Case voor een ander type toestel.
https://www.nokia.com/pho...clear-case?sku=8P00000234
[Voor 16% gewijzigd door NetAmp op 25-09-2022 21:16. Reden: Ontbrekende link toegevoegd]
Deze voucher heb ik gekocht via de ING Rentewinkel, maar kon helaas niet voor onze reis gebruikt worden (want uiteindelijk niet geboekt via de holiday deals

eenmalig gebruik:
SCV-25 gebruikt, hartelijk dank!Bacchus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:39:
Futurumshop tot en met 27 september 2022
SCV-10 - € 10.00 korting bij minimale bestelwaarde van € 100.-
SCV-20 - € 20.00 korting bij minimale bestelwaarde van € 125.-
SCV-25 - € 25.00 korting bij minimale bestelwaarde van € 150.-
Je mist volgens mij alleen nog een link naar de betreffende webwinkel?NetAmp schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:10:
10€ korting op een Clear Case voor de Nokia X30 5G.
Gebruik codebij het afrekenen. *10INCOVER
* De kortingscode is geldig voor 1 bestelling en kan worden gebruikt voor maximaal 3 Clear Cases van eenzelfde bestelling. Aanbod geldig tot 31 december 2022.
Edit: Misschien is de code ook Zo te zien is de code helaas niet geldig op een Clear Case voor een ander type toestel.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Even gezocht. Werkt hier zo te zien: https://www.nokia.com/pho...clear-case?sku=8P00000234Yorinn schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:49:
[...]
Je mist volgens mij alleen nog een link naar de betreffende webwinkel?
Oeps!Yorinn schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:49:
[...]
Je mist volgens mij alleen nog een link naar de betreffende webwinkel?

[Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 28-09-2022 13:37]
Gebruikt, thanksBastien schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:42:
vul de onderstaande code in bij het afrekenen voor een lekkere korting.
***members only***

[Voor 5% gewijzigd door Bastien op 30-09-2022 22:28]
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Niet geldig, zitten er uitzonderingen op?Bastien schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 20:18:
Wehkamp code geldig t/m 2 oktober. Minimale bestelwaarde €100, dan €25 korting.
***members only***
Dit topic is WEL voor:
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de [mo] [/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder [mo] [/mo] tags te worden gepost.
Dit topic is NIET voor:
* Referrals
* Kortingscodes / referrals voor Hellofresh. Het is voor ons niet zichtbaar wat wel of geen referral is.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Discussies over codes/acties etc.
* Aanbiedingen graag posten in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
* Codes voor Wijnwebsites, iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue, Conrad, kranten en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden.