hoe kan t zijn dat bol bovenaanstaat met iets terwijl anderen goedkoper zijn ?
zoek bijv: Hue gu-10 color
zoek bijv: Hue gu-10 color
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik denk dat het gaat om de advertentie die bovenaan staat. Daar kan 'toevallig' ook een gu10 van bol.com in staan. Zoiets bv:NMe schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:50:
De enige GU-10 die ik vind waar Bol.com bovenaan staat is deze en daar is bol.com gewoon goedkoper dan de rest?
[ Voor 9% gewijzigd door naitsoezn op 08-12-2017 13:55 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
<Zinloze tekst hier>
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Highlighten, andere layout en het woordje advertentie zijn niet duidelijk genoeg? Het is blijkbaar wel duidelijk dat de prijs hoger is (wat, in mijn opinie lastiger te zien is), maar de andere punten vallen niet op?Hippocampus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:12:
Dit is toch ietwat misleidend om zo de tweakers layout te gebruiken want het levert vast een hoop blindelingse muisklikjes op zo. En zoals de TS bewijst is het niet duidelijk genoeg aangegeven dat het een advertentie is.
[ Voor 4% gewijzigd door Nat-Water op 08-12-2017 14:22 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Laat ik zeggen dat het doet wat het doen moet; lijken op een Tweakers pricewatch linkje.Nat-Water schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:21:
[...]
Highlighten, andere layout en het woordje advertentie zijn niet duidelijk genoeg? Het is blijkbaar wel duidelijk dat de prijs hoger is (wat, in mijn opinie lastiger te zien is), maar de andere punten vallen niet op?
Kwestie van gewoon over het hoofd gezien lijkt mij.
Verwijderd
Het is ook gewoon een pricewatch linkHippocampus schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:32:
[...]
Laat ik zeggen dat het doet wat het doen moet; lijken op een Tweakers pricewatch linkje.
En waarom denk je dat het zoveel mogelijk moet lijken?
Intentionally left blank
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid wat onderscheid:louislink schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:23:
En dan blijkt dat Bol ook nog eens niet de color bedoeld maar de witte
dit is meer dan misleiden!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq