Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag
. Ik kan en wil overstappen naar nieuw abbonement.
Zit nu bij tele 2 maar heel vaak geen bereik.
Wil nu eigenlijk overstappen naar KPN netwerk wegens meeste bereik.
Ook een nieuwe telefoon omdat mijn lg 4 nu voor de tweede keer gechrasht is probleem moederbord en ik het foto s maken tegen vind vallen of ik doe iets fout.

Ben nu al tijdje aan het zoeken en kom er niet uit.
Dus graag advies of het duwtje in de rug voor de beslissing.

Budget ik betaal nu 35 euro Pm en wil eigenlijk wel daar op blijven omdat ik niet veel inkomen heb.
Maar zie toch KPN netwerk is duurder dus ligt aan het advies wat ik krijg
Abbonement vorm is nu 1500 mb rest onbeperkt.
Door weinig bereik ook minder gebruikt en ong maak ik per maand op aan 6uur bellen per maand volgens tele 2 en kom tot 1000mb

Heb verder weinig verstand ervan wat ik wil is dus goede foto s maken.
En groot geheugen wat uitbreidbaar is.
Maak erg veel foto s

Wat heb ik tot nu gevonden is de Samsung s8 a5verschillende Huawei p10 p10 lite mat enz
Htc u11

Hoop dat jullie mij advies of meer informatie kunnen geven. Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:56

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Kijk eens naar dit.

NB: Telfort gebruikt (als KPN-dochter) het KPN-netwerk.

[ Voor 23% gewijzigd door Freee!! op 08-12-2017 13:34 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Moto G5 Plus maakt mooie foto's en is niet duur. Kan een geheugenkaart in, dus veel foto's is geen probleem. Verder zo'n beetje standaard Android erop wat in mijn ogen een voordeel is.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost is al erg compleet. Maar zou je er nog even wat wensen en eisen betreft specificaties aan toe kunnen voegen?

Daarnaast is je post erg lastig leesbaar door het gebrek aan hoofdletters, punten en komma's. Zou je voordat je op plaatst bericht drukt je post door willen lezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,
sorry daar ben ik erg slecht in duidelijk communiceren met punten en komma ‘s.
Zal nog beter mijn best doen.

Qua eisen ik heb er weinig verstand van.
Wat ik wil is een goede telefoon die dus niet crasht. Zoals de lg 4.
Dat ik mooie foto s van mijn kleine dochter kan maken zowel binnen als buiten.
Nu vaak erg bewogen en wazig.
Ook foto s van beesten natuur enz maak ik met mijn telefoon.

voor de lg heb ik de Samsung s4 gehad en daarvoor de s2, die was eigenlijk het beste.qau foto s batterij en heeft nooit wat gemankeerd mijn vader heeft die nog een jaar gehad en mijn vriend heeft hem als toestel voor op het werk gebruikt.

En wel meer als 32 gb geheugen. Had nu voor dat de lg craschte 32 gb intern en een 64 gb geheugenkaartje erin.

Hoop dat ik nu wat duidelijker ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

@Verwijderd het is al een stuk duidelijk. Zou je nog even kunnen aangeven waarom de toestellen die je zelf al gevonden hebt niet voldoen / voldeden?

Om de overige lezers ook even te helpen, zal ik je eisen even op een rijtje zetten:
Abonnement:
Belminuten: Minimaal 360
Data: minimaal 1000MB
SMS: Onbeperkt
Netwerk: KPN

Telefoon:
Opslag: Maximaal 32GB (en uitbreidbaar)
Foto's: "Goede" kwaliteit

Budget:
Max. 35 euro per maand (incl telefoon)
Het abonnement kost +/- 12 euro en dat geeft je nog 23 euro * 24 = €552,- voor de telefoon.

Edit: Daarnaast is het misschien een idee om je te focussen op de wat goedkopere toestellen. Je geeft aan dat je niet veel inkomen hebt, maar bent vervolgens wel aan het kijken naar toestellen met een aanschafprijs van +500 euro.

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 08-12-2017 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Super gedaan Rens-br!!!
Idd heel overzichtelijk.

Wat ik gevonden had als telefoon en wat ik hier moest opgeven.

Is wat ik als telefoon abbonement met telefoon Google.

Ik zie dan alle soorten staan maar bij belsimpel het lijstje aan de zijkant ingevuld wat ik zocht.
Dan kwamen merken zoals Samsung huawei htu11 iPhone enz uit.
Dan komen er nog 10 tallen tervoorschijn en Twijfel dan nog idd welke is dan perfect voor wat ik eis aan telefoonfunctie.
Heb verder geen verstand maar de keuze om niet te maken is geweest dat ik 50 euro erg duur vind en niet meer als 80 euro bijbetaling kan veroorloven.
Omdat ik nu op 35 zit maar als ik qau eisen toch die richting op moet dan is dat zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Wil je 1 óf 2 jarig contract?

https://www.belsimpel.nl/...toestelbundel-1700-1-jaar

1 jarig contract, 2de jaar kun je dan een goedkope simonly doen.
Weet alleen niet of je het met 300 minuten gaat redden. Andere optie is om wellicht wanneer je de belminuten op hebt, 4G bellen (whatsapp etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd een idee.

En Rens idd wat je ook vroeg qau budget en dat ik kijk naar duurdere toestellen dat ik kijk naar idd ik had vroeger altijd de nieuwste van het nieuwste ook al heb ik er geen klap verstand van en er is zoveel,veranderd en ik ben totaal niet technisch erin of er verstand van heeft.
En wel dus eigenlijk meer wil als wat de lg4 kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien moet ik dat loslaten.
Als het maar goede foto s maakt

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 48% gewijzigd door rens-br op 08-12-2017 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:19
Bij telefoons (lening) boven de € 200.- dacht ik krijg je ook een BKR registratie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O is dat ook weer nieuw.
Dat heb ik in iedergeval niet nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

MEN-O schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:08:
Bij telefoons (lening) boven de € 200.- dacht ik krijg je ook een BKR registratie..
Boven de 250 euro inderdaad of een wat uitgebreider verhaal: reviews: Telefoon bij abo? Geef je loon op.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 08-12-2017 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Ik zou eens kijken naar wat goedkopere toestellen. Een telefoon als pricewatch: Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart is ook lekker snel, qua ontwerp zeer vergelijkbaar met de S7 en beschikt ook wel over een prima camera.
Een andere prima telefoon uit deze prijsklasse is pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver, nog ietsje goedkoper en sluit ook prima aan bij je wensen.

Wellicht is het eventjes doorsparen, maar dat biedt verder enkel voordelen. Je hebt dan geen BKR registratie en je zal iedere maand extra geld overhouden omdat je niet meer aan je lening voor een telefoon hoeft te betalen.

Stel dat een Galaxy S8 stukvalt, dan mag je meer betalen voor de schermreparatie van dat toestel, dan dat bovenstaande toestellen überhaupt kosten. Je kan je afvragen of je elke maand nog 20 euro wilt betalen voor een toestel wat een gebroken scherm heeft, en wat op het einde van de looptijd van je abonnement veel minder waard is geworden.

Is KPN echt de enige optie? Hoe presteert T-Mobile in jouw omgeving bijvoorbeeld? Dan kan je echt fors besparen. Providers als Ben en Simpel zijn heel goedkoop, Ben kan heel interessant zijn in combinatie met een Moto G5 Plus bijvoorbeeld: https://www.mobiel.nl/sma...extra_ids%5B6117%5D=32021

Bij Youfone (wel op KPN netwerk) kan je voor 15 euro per maand 2500MB 4G krijgen en onbeperkt bellen: https://www.youfone.nl/be...1_0=7935&2_23=7945&2_2=-1

Mocht losse aanschaf echt geen optie zijn, dan zou ik eens kijken op sites als Mobiel.nl waar je ieder toestel met iedere provider kan bekijken, en vaak zelf je maandbedrag mag bepalen. Combinaties met Telfort kunnen dan interessant worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 08-12-2017 15:35 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
Heb je ook nog thuis internet en TV via KPN, of van een andere partij? Mogelijk is er een nette combi deal mogelijk als KPN Compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:19
Zelf heb ik gekozen voor sim-only van vodafone icm met ziggo, waardoor ik onbeperkt bellen en 6Gb per maand voor €16.- krijg.

Telefoon uit china, incl belastingen nog geen € 200 voor een leuk dingetje.
Pagina: 1