in touch infotainment auto radio met android (suzuki)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1007433

Topicstarter
Mijn vraag ik weet niet goed onder welk topic dit moet. Maar ik heb zins kort een autoradio gebaseerd op android, Nu is er voor geinstaleerd een web browser en spotify maar het lukt mij niet om een playstore er op te zetten ik zou graag flitsmeister er op willen hebben heeft iemand ervaring hier mee hoe dit er op te kunnen zetten aan gezien spotify app er ook op zit als ik via webbrowser probeer zegt ie dat deze browser het niet ondersteund om van daar uit een apk bestand te downloaden ik heb het via een omweg geprobeerd maar toen was mijn radio niet meer bruikbaar via dealer een nieuwe gekregen maar mijn dealer weet niet hoe je er apps op zet best jammer vind ik dat het zou fijn zijn als je er wat meer mee kan als alleen maar spotify dit werkt overigens alleen als ik mijn mobiel op hotspot doe.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Navco in touch infotainment radio van suzuki ...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb wel een handleiding gevonden maar daar staat niets in hu je apps er op zet of iets over huidige apps zeer summier, voor de rest geen info kunnen winden over de radio. Wel een youtube filmpje uit india hoe je auto android er op moet zetten dit geprobeerd maar niet werkende gekregen. word ook niet in nederland door google ondersteund.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1007433 welkom op Tweakers.

Autoradio's horen in: Audio en HiFi, dus schopje van ATB daarheen.

Zou je eens wat meer informatie kunnen geven over je set? Ik heb even zitten Googlen en vind wel wat informatie en de handleiding, maar ik kan niet vinden dat er Android op draait. Hoe kom je daarbij?

Wellicht dat het toestel Android Radio ondersteuning heeft, maar dat is heel iets anders dan Android.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 08-12-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
beste rens als ik in het menu kijk van het systeem dan geeft ie aan android 4.2.2 ben er achter gekomen dat de radio ook wel adayo type nr RN6V4D genoemd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RN6V4D ook met dit type nummer heb ik de info niet gevonden lastig zoek ik niet goed of is er inderdaad weinig bekend over dit systeem ?? nergens word er over de spotify app gesproken die er standard op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Gewoon de playstore/spotify/flitsmesiter apk downloaden op je computer. Dan op sd zetten of op usb en dan gewoon installeren?
Wel even in instelling “trust unknown sources” aanzetten.

Marstek 5.12kw v148, CT003 v107, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 22:31
Leestekens worden blijkbaar ook niet ondersteund? :)

Maar zoals hierboven. APK op je pc of laptop downloaden, op USB stick of sd card zetten en installeren met "trust unknown sources" ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans-Basgitaar
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 03-04-2021
Hallo,
Ik las met veel belangstelling dit topic. Ook ik zou graag bijvoorbeeld de Google Maps app willen installeren op mijn In-Touch infotainment van mijn Suzuki. Helaas kan ik uit dit topic er niet uit opmaken of het gelukt is om middels een APK te doen. Ik hoop dat misschien iemand er ervaring mee heeft en dat zou willen delen.

Met vriendelijke groet,
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmbaak
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb ook een Suzuki Info systeem. Maar slecht nieuws: het is eenmalig uitgebracht, Android 4.2.2 is en blijft het. Beter wordt het niet. Bron: Suzuki Nederland, tijdens een telefoongesprek.

Ik heb het gevoel dat ik een kat in de zak gekocht heb.

Ik vind ook nergens op internet dat het iemand gelukt is om een heel andere ROM er op te zetten met een recentere Android versie of meer mogelijkheden.
Pagina: 1