Mijn vraag ik weet niet goed onder welk topic dit moet. Maar ik heb zins kort een autoradio gebaseerd op android, Nu is er voor geinstaleerd een web browser en spotify maar het lukt mij niet om een playstore er op te zetten ik zou graag flitsmeister er op willen hebben heeft iemand ervaring hier mee hoe dit er op te kunnen zetten aan gezien spotify app er ook op zit als ik via webbrowser probeer zegt ie dat deze browser het niet ondersteund om van daar uit een apk bestand te downloaden ik heb het via een omweg geprobeerd maar toen was mijn radio niet meer bruikbaar via dealer een nieuwe gekregen maar mijn dealer weet niet hoe je er apps op zet best jammer vind ik dat het zou fijn zijn als je er wat meer mee kan als alleen maar spotify dit werkt overigens alleen als ik mijn mobiel op hotspot doe.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Navco in touch infotainment radio van suzuki ...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb wel een handleiding gevonden maar daar staat niets in hu je apps er op zet of iets over huidige apps zeer summier, voor de rest geen info kunnen winden over de radio. Wel een youtube filmpje uit india hoe je auto android er op moet zetten dit geprobeerd maar niet werkende gekregen. word ook niet in nederland door google ondersteund.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Navco in touch infotainment radio van suzuki ...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb wel een handleiding gevonden maar daar staat niets in hu je apps er op zet of iets over huidige apps zeer summier, voor de rest geen info kunnen winden over de radio. Wel een youtube filmpje uit india hoe je auto android er op moet zetten dit geprobeerd maar niet werkende gekregen. word ook niet in nederland door google ondersteund.
...