Ik zoek een?
platenspeler die op meerdere plekken in huis gebruikt kan worden.
Wat is je budget?
150 max, liefst minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een platenspeler als kado en ik verwacht dat deze niet heel veel gebruikt gaat worden maar wel op verschillende plekken in huis. Op zolder waar nog een stokoude JVC set staat die een beetje op instorten staat en ook in de woonkamer waar ik een vrij modern Denon microsetje heb staan maar niet echt plek om een platenspeler neer te zetten. ?
Een matige geluidskwaliteit is nog acceptabel, permanente schade aan platen niet en http://www.puresound.be/n.../crosley-ion-en-traveler/ zette me aan het denken dat de allergoedkoopste apparaten niet zo'n goed idee zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Diverse Ricatech en Crosley spelers.
Welke vragen heb je hier nog over?
platenspeler die op meerdere plekken in huis gebruikt kan worden.
Wat is je budget?
150 max, liefst minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een platenspeler als kado en ik verwacht dat deze niet heel veel gebruikt gaat worden maar wel op verschillende plekken in huis. Op zolder waar nog een stokoude JVC set staat die een beetje op instorten staat en ook in de woonkamer waar ik een vrij modern Denon microsetje heb staan maar niet echt plek om een platenspeler neer te zetten. ?
Een matige geluidskwaliteit is nog acceptabel, permanente schade aan platen niet en http://www.puresound.be/n.../crosley-ion-en-traveler/ zette me aan het denken dat de allergoedkoopste apparaten niet zo'n goed idee zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Diverse Ricatech en Crosley spelers.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Bestaat er een makkelijk te verplaatsen speler, liefst met speakers maar anders in ieder geval met koptelefoon aansluiting die platen niet verpest?
- Wat is de goedkoopste moderne speler die geen schade aanricht met interne voorversterker? Zodat ik er eventueel zelf een koptelefoon versterker aan kan hangen?
- Wat zijn goede oude platenspelers die voor een zacht prijsje op marktplaats te vinden zijn?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++