All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
klopt.Op woensdag 11 juli 2001 18:40 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Het zijn volgens mij dezelfde cpu's. AMD heeft ze onder licentie van intel gemaakt.
Verwijderd
amen
Verwijderd
Linux kan dat sowiezo..
Verwijderd
AMD had nix tegen de PII/PIII... toen kwam de athlon.. die was lekker.. toen thunderbird/duron en die waren helemaal lekker.. maar is het niet zo dat Intel nu al een pentium 4 heeft die stukken beter is dan een athlon?? en een tualatin? wat dacht je daar van???Op woensdag 11 juli 2001 18:43 schreef DJ_PP het volgende:
ging zo door tot na de K6 toen mochte ze niet meer klonen dus maakte ze de K6-2 en 3 die het niet haalde tege de pentium II en III tot de Athlon kwam en die maakte alles weer goed
amen
de pentium 4 heeft alleen als probleem dat hij nog niet optimaal werkt, en dat het een beetje een vage versie is.. maar wat dacht je dat meneer northwood gaat doen? juist die gaat kei hard op amd poepen....
Verwijderd
ik heb GTA werkend gekregen op een 486DX 33MHz, 8MB, Trident 1MB...Op woensdag 11 juli 2001 18:47 schreef hezik het volgende:
Een dx4-100 moet overigens prima MP3tjes kunnen afspelen hoor.. welk OS draai je en welke afspeler gebruik je? Als je bv. win95 zo kaal mogelijk installeerd+ een kleine afspeler moet 't draaien.
Linux kan dat sowiezo..
FlamebaitOp woensdag 11 juli 2001 18:47 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]de pentium 4 heeft alleen als probleem dat hij nog niet optimaal werkt, en dat het een beetje een vage versie is.. maar wat dacht je dat meneer northwood gaat doen? juist die gaat kei hard op amd poepen....
Heb je al die nieuwe processoren al getest en weet jij waar AMD in de toekomst mee komt? NEE... dus mondje dicht jij.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Wat een idee! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...Op woensdag 11 juli 2001 18:48 schreef Hielkej het volgende:
100mhz voor mp3??
probeer een 166 of liever een 300 dat wil al een stuk beter
Maar als die Intel niet sneller is, dan ga ik dat ook niet proberen.
Met die AMD heb ik het geprobeerd onder win95 en dos.
Verwijderd
Kerel.. ik ben AMD reseller........ en ik hou de ontwikkelingen echt wel bij...Op woensdag 11 juli 2001 18:55 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Flamebait
Heb je al die nieuwe processoren al getest en weet jij waar AMD in de toekomst mee komt? NEE... dus mondje dicht jij.
Verwijderd
de amd heeft 2*8kb L1 cache en de intel 2*16KB L1. dus de intel is zeer zeker sneller, vooral bij mp3's en dergelijke dingen merkbaar.
Ow, dat verandert de zaak weer.Op woensdag 11 juli 2001 19:03 schreef Theo_keizers het volgende:
dezelfde procesoren? dus niet!
de amd heeft 2*8kb L1 cache en de intel 2*16KB L1. dus de intel is zeer zeker sneller, vooral bij mp3's en dergelijke dingen merkbaar.
jij moet je ook maar eens still houden.Op woensdag 11 juli 2001 18:55 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Flamebait
je moet even goed kijken naar die intel 100 dx 4
je hebt namenlijk ook overdrive versies en die zijn wel veel sneller. Btw die clonen zijn wel goed maar ze zijn niet precies hetzelfde als die van intel
en ik redalert op n 386 sx 25, 4mb (was min 486 8mb).Op woensdag 11 juli 2001 18:49 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
ik heb GTA werkend gekregen op een 486DX 33MHz, 8MB, Trident 1MB...
dit is echt totalen onzin. MP3 kan al in stereo afgespeeld worden op 128kbps vloeiend op een 486 dx/2 80 mHz. In dos, met een dosplayer, en JA dat kan ik bewijzen.100mhz voor mp3??
probeer een 166 of liever een 300 dat wil al een stuk beter
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
red alert werkte bij mij ook! met mijn onbekende 16 bits SB Pro kloon en mijn 10x cd-romOp woensdag 11 juli 2001 19:22 schreef weareborg het volgende:
[..]
en ik redalert op n 386 sx 25, 4mb (was min 486 8mb).
even een vraagje. Waarom noem je jezelf Gallus? Weet je wel wat dat is??? EEN GECASTREERDE PRIESTER!!!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Op woensdag 11 juli 2001 20:27 schreef dawuss het volgende:
offtopic:
even een vraagje. Waarom noem je jezelf Gallus? Weet je wel wat dat is??? EEN GECASTREERDE PRIESTER!!!
Hoe kom je daar nou weer bij??Op woensdag 11 juli 2001 20:27 schreef dawuss het volgende:
offtopic:
Voorzover ik weet is het gewoon Latijn voor "haan".
of rhutger ofzo..
maar waarom stamp je die intel er niet in man? effe proberen ken geen kwaad.
Verwijderd
Athlon 4 maybe? en doe een beetje rustig man, fijn dat je reseller bent maar tot nu toe presteerd de athlon beter dan de pentium IV maar als de PIV geoptimaliseerd is zal AMD ook wel weer wat nieuws hebben, niet dan?Op woensdag 11 juli 2001 18:47 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
AMD had nix tegen de PII/PIII... toen kwam de athlon.. die was lekker.. toen thunderbird/duron en die waren helemaal lekker.. maar is het niet zo dat Intel nu al een pentium 4 heeft die stukken beter is dan een athlon?? en een tualatin? wat dacht je daar van???
de pentium 4 heeft alleen als probleem dat hij nog niet optimaal werkt, en dat het een beetje een vage versie is.. maar wat dacht je dat meneer northwood gaat doen? juist die gaat kei hard op amd poepen....
Verwijderd
Ik zou zegge probeer en vertel het onsOp woensdag 11 juli 2001 18:39 schreef Gallus het volgende:
Ik probeer nu mp3tjes af te spelen met een amd486dx4-100, maar dat is geen suc6. Ik heb ook nog wel een intel 486dx4-100 pc onder het stof liggen, is de kans groot dat deze het wel trekt? Of is het verschil erg minimaal tussen beide processoren?
Check...Op woensdag 11 juli 2001 22:52 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
Ik zou zegge probeer en vertel het ons![]()
.... Ik weet het ook niet
De Intel processor zit niet in zo'n mooi socket...kan hem niet van het mobo afhalen (dell optiplex).Op woensdag 11 juli 2001 22:52 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
Ik zou zegge probeer en vertel het ons![]()
Dus ik heb de geluidskaart in die bak gestoken en het geluid deed mijn trommelvliezen weer verschrompelen. Dit was met win95 osr1 en winamp 1.0. Onder dos heb ik ruzie met de geluidsdrivers, maar dat zoek ik morgen wel uit.
het was de K5 waar het 'gelazer' mee begon...Op woensdag 11 juli 2001 18:43 schreef DJ_PP het volgende:
ging zo door tot na de K6 toen mochte ze niet meer klonen dus maakte ze de K6-2 en 3 die het niet haalde tege de pentium II en III tot de Athlon kwam en die maakte alles weer goed
amen
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Jij weet anders toch ook niet voor 100% goed waarover je spreekt hoor ...Op woensdag 11 juli 2001 18:47 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
AMD had nix tegen de PII/PIII... toen kwam de athlon.. die was lekker.. toen thunderbird/duron en die waren helemaal lekker.. maar is het niet zo dat Intel nu al een pentium 4 heeft die stukken beter is dan een athlon?? en een tualatin? wat dacht je daar van???
Tualatin is ongeveer gelijkwaardig te noemen aan de Athlon thunderbird. beiden zijn op dit moment beter dan de P4 omdat de P4 té veel kost en in 95% van de applicaties die nu worden gedraaid ze sneller zijn.
Software wordt verder geoptimaliseerd, dat wel, maar de athlon 4 heeft SSE implementatie, geen SSE2 maar dat gaat het voordeel van de P4 met geoptimaliseerde code enkel kleiner maken. En in ruwe code krijgt de P4 natuurlijk nog steeds een bolwassing van jewelste zelfs op 2.5 GHz.
Northwood zal een pak beter zijn, maar vooral ook NODIG om de Athlon 4 te counteren ... in prestaties zullen ze heel erg aan elkaar gewaagd zijn, elk hun deel benchmarks in de wacht slepend .... eigenlijk veranderd er niks, AMD zal nog steeds goedkoper zijn, over het algemeen worden de CPU's enkel sneller.
Sneller dan we nodig hebben zelfs..... en dan vinden ze het raar dat ze weinig CPU's verkopen ....
JC
Verwijderd
Klopt maja ik weet ook niet alles meer precies ik was toen 8 ofzo of nog jongerOp woensdag 11 juli 2001 23:40 schreef P5ycho het volgende:
[..]
het was de K5 waar het 'gelazer' mee begon...
en DuronDude wrom heb je een athlon als je DuronDude bent
Het scheppingsverhaalOp woensdag 11 juli 2001 18:43 schreef DJ_PP het volgende:
amen
Verwijderd
nee alleen posters stickers hoef ik niet..Op donderdag 12 juli 2001 15:00 schreef Gerrit83 het volgende:
[..]
AMD reseller, STICKERTJES???
MSI stuurt trouwens velletjes:
voor iemand van 2 maanden oud ben je best slim.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
In zn info staat gewoon dat ie AH vakkenvuller is..zelfs de winkel waar ie werkt, je zal er maar trots op zijn?!
Op donderdag 12 juli 2001 15:00 schreef Gerrit83 het volgende:
[..]
AMD reseller, STICKERTJES???
Verwijderd
Mensen mogen alleen weten wanneer ik jarig ben - niet hoe oud ik benOp donderdag 12 juli 2001 16:09 schreef Dinictus het volgende:
DJ_PP
voor iemand van 2 maanden oud ben je best slim.(zie profile)
thnxs ik zal het ff veranderen
ik ben trouwens ook best slim voor iemand van 15
Verwijderd
een normale PIII is ook gelijkwaardig met de TB.. maar is slomer... de Tualatin daarintegen is sneller. dat bedoelde ik.. ik zeg niet dat die veel sneller is.Op woensdag 11 juli 2001 23:52 schreef DuronDude het volgende:
[..]
Jij weet anders toch ook niet voor 100% goed waarover je spreekt hoor ...
Tualatin is ongeveer gelijkwaardig te noemen aan de Athlon thunderbird.
en die P4, dat is opzich een CPU die allemaal leuke dingen bij zich heeft en goed is voorbereid op de toekomst, daardoor is dit dus een 'betere' cpu dan die van AMD..
en ik ben 100% neutraal, ik ben niet iemand die zomaar zegt intel rulez of AMD rulez... want ze hebben allebei hun sterke kanten...
Verwijderd
ik ben gewoon een slimme tweaker die gewoon posters enzo wil hebben...Op donderdag 12 juli 2001 18:04 schreef majic het volgende:
Laat me niet lachen, hij heeft teveel GOT draadjes doorgeslikt over AMD stickertjes HAHA
In zn info staat gewoon dat ie AH vakkenvuller is..zelfs de winkel waar ie werkt, je zal er maar trots op zijn?!
[..]
Dear naamweg,
Welcome to the AMD Reseller Program!
Your MEMBERSHIP ID# is: AMD-RES-1-3XD1N-M
Your EMAIL ADDRESS is: steve_h10@excite.com
The AMD Reseller Program is designed to provide materials and programs to
help businesses use and sell AMD-based products more effectively.
Access to a password protected Reseller website will allow you to order
collateral materials and access information designed to help you to sell
AMD-based products.
The AMD Reseller Program website can be found at the following URL:
http://www.amd.com/uk/euroreseller/introduction.html
To log on to the site please use the following procedure:
1) Be sure to enable the cookies of your Internet browser
2) Enter your membership ID in UPPERCASE (AMD-RES-1-3XD1N-M)
3) Click on the 'Go' button on the web page (note that pressing the 'ENTER'
key will not enable you to access the site)
When ordering online point-of-sale material or contacting the Reseller Team
via the website, you must ALWAYS use the email address above. If other
employees in your company require access to this site, please have them
register under their own name.
If you have any questions or comments, please do not hesitate to contact us
via the AMD Reseller Program in the following ways and always quoting your
membership ID:
Website at http://www.amd.com/euroreseller/
Email at mailto:euro.reseller@amd.com
Phone at +44 (0)1276 803299
Fax at +44 (0)1276 803298
We hope you will find this website useful and that the information we
provide helps you in being successful in your business.
Yours sincerely,
The Reseller Team
inloggen en bestellen maar jongens! het komt toch allemaal bij mij aan
Verders slaat je argument hierboven waarom je zoveel weet van intel en amd dus als een pik op een drumstel, ....iedereen kan naar de amd thread toe gaan, naar de goede link gaan op de amd site en zich daar aanmelden als "amd reseller"..dat is een kwestie van na-apen en proberen, niet van veel van hardware afweten...dus, snap je ook waarom ik het een suf argument vind als iemand aan je vraagt waarom je zoveel denkt te weten
Op donderdag 12 juli 2001 19:20 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
ik ben gewoon een slimme tweaker die gewoon posters enzo wil hebben...
Dear naamweg,
Welcome to the AMD Reseller Program!
Your MEMBERSHIP ID# is: AMD-RES-1-3XD1N-M
Your EMAIL ADDRESS is: steve_h10@excite.com
The AMD Reseller Program is designed to provide materials and programs to
help businesses use and sell AMD-based products more effectively.
Access to a password protected Reseller website will allow you to order
collateral materials and access information designed to help you to sell
AMD-based products.
The AMD Reseller Program website can be found at the following URL:
http://www.amd.com/uk/euroreseller/introduction.html
To log on to the site please use the following procedure:
1) Be sure to enable the cookies of your Internet browser
2) Enter your membership ID in UPPERCASE (AMD-RES-1-3XD1N-M)
3) Click on the 'Go' button on the web page (note that pressing the 'ENTER'
key will not enable you to access the site)
When ordering online point-of-sale material or contacting the Reseller Team
via the website, you must ALWAYS use the email address above. If other
employees in your company require access to this site, please have them
register under their own name.
If you have any questions or comments, please do not hesitate to contact us
via the AMD Reseller Program in the following ways and always quoting your
membership ID:
Website at http://www.amd.com/euroreseller/
Email at mailto:euro.reseller@amd.com
Phone at +44 (0)1276 803299
Fax at +44 (0)1276 803298
We hope you will find this website useful and that the information we
provide helps you in being successful in your business.
Yours sincerely,
The Reseller Team
inloggen en bestellen maar jongens! het komt toch allemaal bij mij aan
Verwijderd
ik ben ook reseller zodat ik niet iedere keer naar hun site hoef.. maar ik ontvang hun roadmaps gewoon per e-mail... en als ik het interessant vind dan kijk ik weleens op hun site... daardoor weet ik vrij veel over wat er komt en wat hun plannen zijn...Op donderdag 12 juli 2001 19:28 schreef majic het volgende:
Wat heeft dat met slim zijn te maken? De echte slimme mensen zitten in de eerste 10 reacties van de AMD sticker thread...;
Verders slaat je argument hierboven waarom je zoveel weet van intel en amd dus als een pik op een drumstel, ....iedereen kan naar de amd thread toe gaan, naar de goede link gaan op de amd site en zich daar aanmelden als "amd reseller"..dat is een kwestie van na-apen en proberen, niet van veel van hardware afweten...dus, snap je ook waarom ik het een suf argument vind als iemand aan je vraagt waarom je zoveel denkt te weten
maar laten we maar on-topic blijven en er geen AMD/intel of reseller war van maken... die zijn er al genoeg
Siditamentis astuentis pactum.
hmmz, kan je die gratis bestellen? of kan jij r aan komen, want zo'n plaat wil ik wel om mijn MSI powered kast wat op te vrolijken.Op donderdag 12 juli 2001 15:18 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
nee alleen posters stickers hoef ik niet..
MSI stuurt trouwens velletjes:
[afbeelding]
Verwijderd
als je een echte Intel 486DX4-100 hebt, is die op rekenwerk zeker te weten stukken sneller dan die AMD.
Je zal echter nog steeds 100% cpu belasting hebben bij MP3 afspelen. maar ach..
Ja.Op donderdag 12 juli 2001 19:32 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
ik ben ook reseller zodat ik niet iedere keer naar hun site hoef.. maar ik ontvang hun roadmaps gewoon per e-mail... en als ik het interessant vind dan kijk ik weleens op hun site... daardoor weet ik vrij veel over wat er komt en wat hun plannen zijn...
maar laten we maar on-topic blijven en er geen AMD/intel of reseller war van maken... die zijn er al genoeg
Een 16 jaar oude MAVO leerling die CPU reseller is.
Tuurlijk..
Profiel van limp_bizkit
Gebruikersnaam: limp_bizkit
Voornaam: Fred
Achternaam: Durst
E-mail adres:
Aantal posts: 816
Gem. aantal posts/dag: 6
Geb. datum: 21 mei 1985
Geslacht: Man
Beroep: Vakkenvuller bij de AH st. Jacobslaan!
Studierichting: MAVO -> MEAO -> HEAO... ik heb dus genoeg te doen....
Hobbies en interesses: X-TREME BOARDING
Signature: Een Pentium !!! 733@550MHz (1.3V) is nog best snel hoor!
Ondertitel: TWEAK THIS BITCH!
Homepage: http://members1.chello.nl/j.huizing3/limp_bizkit.html
ICQ Nummer: 39841463
User icon:
Verwijderd
Tsja reseller, ik heb ook eens die pagina ingevult, en ben dus ook Authorized Reseller (kuch)Kerel.. ik ben AMD reseller........ en ik hou de ontwikkelingen echt wel bij...
Kerel.. Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dat soort posts niet echt veel indruk maken hier...
Wat ik wel grappig vond was dat vrouwtje van AMD aan de telefoon, ik was eigenlijk wel behoorlijk verbaasd.........
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
[quote]
Wat heeft dat met slim zijn te maken? De echte slimme mensen zitten in de eerste 10 reacties van de AMD sticker thread...;
[/quote]
Thnxs...!
[ontopic]
Welk socket heeft het mobo? (ik weet niet uit mijn hoofd waar 468ers op steke?)
[/ontopic]
trouwens dat hij 1 pci sloten heeft maakt hem nog niet nieuwer
toen was er ook een strijd om standaarden Vesa vs pci geloof ik. Het pci standaard heeft dus gewonnen. De snelheid zal wel niet zoveel verschillen
trouwens aan die pci sloten heb je meestal toch weinig als ze niet v 2.01 zijn meeste kaarten hebben die versie nodig
Moet je mpxplay es proberenOp woensdag 11 juli 2001 23:32 schreef Gallus het volgende:
[..]
De Intel processor zit niet in zo'n mooi socket...kan hem niet van het mobo afhalen (dell optiplex).
Dus ik heb de geluidskaart in die bak gestoken en het geluid deed mijn trommelvliezen weer verschrompelen. Dit was met win95 osr1 en winamp 1.0. Onder dos heb ik ruzie met de geluidsdrivers, maar dat zoek ik morgen wel uit.
heb ik m'n mp3 bak mee gemaakt
eop een p60 met 4 meg ram ofzo
[edit]
vergeet ik het belangrijkste
mpxplay heeft voor veel bekende geluidskaarten zelf z'n drivers
EN het is freeware :)~
alleen de lcd support is nogal bagger
Yep de tualatin is nu sneller dan de huidige P4(willamette ofzo) Maar de nieuwe Northwood heeft is ook 0,13 micron dus dan pas gaat het lekker draaien. (minder warmte => meer GHz)Op woensdag 11 juli 2001 18:47 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]