Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

[Android] Camera app met tekst toevoegingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DoeYourThing
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 30-03 10:37
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een camera app voor Android waar ik een tekst kan toevoegen voor of meteen na het maken van een foto.
Bijvoorbeeld ik zit in een techniekruimte en wil een foto maken van bepaalde installaties.

ED-Control ken ik. maar wil iets eenvoudiger.

Gr,
DYT

Alle reacties

• Keuvie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:01
Hi DoeYourThing,

Welke zoekacties heb je zelf al ondernomen? Wanneer ik de volgende zoektekst gebruik vind ik meerdere opties:
"camera app add text android"

Alleen jij kan beoordelen of iets eenvoudig genoeg is voor jou.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:11

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

En dit heeft hoeveel met NOS te maken? Ik zie niet in waarom bij 'mij' staat ipv in het forum wat speciaal hiervoor bedoelt is: AND. Tikkie die kant op.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:16

rens-br

Moderator Mobile & IN
@DoeYourThing er zijn waarschijnlijk legio apps voor, wat let je om er gewoon een aantal te proberen?

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True