Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMORPG] Lineage 2: Revolution

Pagina: 1
Acties:

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:38
Een korte introductie van de game

"Lineage 2: Revolution is een voor smartphones opmerkelijke game. Het is een volledige online RPG. Dit betekent dat je een personage maakt en in een wereld stapt met talloze andere spelers. Hier doe je quests, versla je vijanden en ga je in levels omhoog. Opvallend is dat je de game praktisch zichzelf kan laten spelen. Je drukt op de quest en je personage loopt en vecht vanzelf. Dan hoef je enkel nog aan je inventory te denken. Als je wil kun je ook gewoon rondlopen en zelf vechten en zo bijvoorbeeld je bijzondere krachten gebruiken. Hoe je de game ook speelt, het ziet er waanzinnig uit. Lineage 2 is qua graphics een van de meest indrukwekkende games in de Play Store."

Videos

Cinematic trailer:

Koreaanse game introductie:

Pvp open fortress:

Group arena pvp:

Platform

De game is te spelen op iOS en Android devices, daarnaast kun je eventueel de game via een Android emulator zoals Nox spelen. Dat werkt doorgaans best goed. Doordat de game is gemaakt met Unreal Engine 4 ziet het er ook op de PC nog best aardig uit.

Spelers

TweakerIngame naamServer
q-enf0rcer.1TaurinKen Rauhel 02

Bronnen: Androidplanet.nl, YouTube

[Voor 3% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 07-12-2017 23:33]

• Fitzer
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:31
Het spel is al een tijdje uit, vandaar dat als je naar dit spel gaat googlen je berichten ziet van bijna een jaar geleden. Dit spel is pas sinds kort in Europa uitgebracht.

Voor een korte tutorial om de basis van het spel te snappen raad ik deze tutorial aan.

Het spel vraagt wel veel van je accu, dus let er wel op dat je een mobiele oplader bij je hebt. Settings verlagen kan dit wel aanzienlijk verbeteren.

Je hoeft niet in een party te spelen, of met vrienden of verder te komen. Je krijgt wel een aantal bonussen, maar je kan solo het verhaal spelen. Verder zitten er op een bepaald moment in het spel dagelijks/wekelijkse quests in het spel, om wat variatie te bieden.

Er zit wel een pay2win model in, wil je met je clan snel verder in de rangorder komen, of met de 1vs1 duels. Doe je het gratis kost het veel meer tijd om je dagelijks moet inloggen om de gratis gifts te krijgen.

Ik ben sinds gisteren ook begonnen met spelen op de EU server, Ken Rauhel 02.

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-03 09:33

Bosmonster

*zucht*

Ik ook begonnen, nu weer weggegooid. Deze game is een eindeloze grind aan bezigheidstherapie met een serieuze pay2win basis. De top CP spelers op de leaderboards stoppen (tien)duizenden dollars in de game om daar te komen.

Hier ga ik mijn tijd niet mee verdoen.

[Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 26-12-2017 10:09]

Error failed

• q-enf0rcer.1
Hangt er een beetje vanaf. Als je zoals mij ervaring hebt in het spel kun je zonder geld te investeren ook leuk meedoen. Ik speel ongeveer 2-3u per dag en sta regelmatig in de top 200 in de verschillende leaderboards.

• Gopher
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 04-03 14:52
Ik was gestopt bij het character screen. De rassen/classen en customization spreken mij niet aan, anders had ik 't gepoogd.

• Squishie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:05

Squishie

Not So....

Mocht iemand nog interesse in de originele lineage2.

Sinds 2 jaar is er nu een officiele classic lineage 2 server (pre GOD). Published namens NCSOFT in Europa. Originele rates en goede balance.

https://eu.4game.com/lineage2classic/install/

• q-enf0rcer.1
quote:
Squishie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:02:
Mocht iemand nog interesse in de originele lineage2.

Sinds 2 jaar is er nu een officiele classic lineage 2 server (pre GOD). Published namens NCSOFT in Europa. Originele rates en goede balance.

https://eu.4game.com/lineage2classic/install/
Speel jij hier ook op? Ik heb deze laatst ook geïnstalleerd namelijk :) L2 Classic is echt vet als je fan bent van hardcore Lineage 2.

Ik vind overigens dat ze Classic inmiddels wel te makkelijk maken. Update 2.5 begint echt weer de casual kant op te gaan.

[Voor 11% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 03-01-2018 20:41]

• Cogency
  • Laatst online: 23:13

Cogency

[Team Orion]

Welke chronicle is die classic server?
Lineage2 vroeger ook veel gespeeld, Bartz - Uprising. Zou er nu niet meer aan moeten denken eerlijk gezegd. Maar die wereld toen, de massive sieges, geweldig. :)

• Squishie

Squishie

Not So....

quote:
Cogency schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:45:
Welke chronicle is die classic server?
Lineage2 vroeger ook veel gespeeld, Bartz - Uprising. Zou er nu niet meer aan moeten denken eerlijk gezegd. Maar die wereld toen, de massive sieges, geweldig. :)
Hey Cog, geen idee dat jij hier ook zat. Zitten best wat mensen van UR daaro, bijv Orm etc.

PRE GOD. Zijn gestart vanaf C1 en nu is antharas uitgekomen. Ze gaan niet richitng GoD, maar hebben wel classes/skills van voor GOD. Het is een official server, dus geen private meuk.

• Cogency
  • Laatst online: 23:13

Cogency

[Team Orion]

quote:
Squishie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Hey Cog, geen idee dat jij hier ook zat. Zitten best wat mensen van UR daaro, bijv Orm etc.

PRE GOD. Zijn gestart vanaf C1 en nu is antharas uitgekomen. Ze gaan niet richitng GoD, maar hebben wel classes/skills van voor GOD. Het is een official server, dus geen private meuk.
Natuurlijk, als 'ollander kan je bijna niet anders dan ook op Tweakers meelezen. ;)

Ik hoor het net van Orm ja, ook dat er weer genoeg 'farmers' aanwezig zijn, grotendeels om mensen te powerlevelen? ...haha, L2 forever fucked. :+

ik game op het moment helemaal niet veel maar misschien dan ik wel even een kijkje neem. Blijft nostalgie. :)

[Voor 8% gewijzigd door Cogency op 05-01-2018 17:56]

• q-enf0rcer.1
Wat ik jammer vind is dat Skelth al zo lang online is, dat is natuurlijk heel fijn voor iedereen die er sinds het begin bij is. Maar om als nieuwe speler nu op Skelth te starten is echt loodzwaar. Het xp-en gaat in de Antharas update best gemakkelijk, maar je moet wel level 65+ bereiken om enigszins leuk mee te doen op de server. In de lagere zones is er echt weinig te beleven en voel je je al snel de enige op de planeet :p Dat betekent dus in ieder geval twee maanden diehard grinden om een beetje aansluiting te vinden. Maar om echt competitief mee te doen moet je die twee jaar zien goed te maken. Dat is in een hardcore game als Lineage 2 Classic echt lastig.

Ik speelde overigens official Franz en Teon, dat heb ik tot en met Interlude gedaan tot ongeveer level 68.

Er is wel een alternatief, de Einhasad server is namelijk nog niet zo heel lang online. Nadeel is dat dit een Russische server is, en die zijn over het algemeen echt compleet verslaafd aan dit spel waardoor aansluiting zoeken op deze server ook bijna onmogelijk is als je een baan hebt 8)7

[Voor 43% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 05-01-2018 20:23]

• Squishie

Squishie

Not So....

....Russen zijn niet te vergelijken....... Dat zijn de nieuwe chinezen..

Gewoon de EU server ;)!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True