Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:43
.

Ik zoek een?
49 inch tv met het liefst 100 hz refresh rate / ultra hd

Wat is je budget?
circa 550 euro, kan evt wel wat omhoog gaan als dit echt veel uitmaakt maar niet boven de 700 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
films te kijken en af en toe een beetje gamen

Wat heb je zelf al gevonden?
heb wel wat tvs gevonden maar die hebben allemaal niet zowel 100 hz als ultra hd

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het uberhaubt mogelijk om met dit budget zowel 100 hz als ultra hd te krijgen of moet ik da uit me hoofd zetten. Als dit niet mogelijk is wat is dan belangrijker HZ of Ultra hd ipv FHD

[Voor 6% gewijzigd door Stylze op 07-12-2017 22:46]

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Zal lastig worden met dat budget maar ik zou me niet blindstaren op de 100 hz.

dit is een goede tv die past in je budget en heeft ook HDR

pricewatch: Philips 50PUS6162 Zwart

[Voor 3% gewijzigd door boyette op 07-12-2017 22:53]

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Als je de filters in de Pricewatch goed zet komen er 2 TV's uit. categorie: Televisies

Kennelijk zul je verschil moeten maken tussen wensen en eisen. (of je budget verruimen)

• boyette
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
ja die lg zou kunnen
pricewatch: LG 49UH6107 (buitenlands model) Zwart

[Voor 78% gewijzigd door boyette op 07-12-2017 23:03]

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:43
Thx voor de reacties, ja die LG zou dan idd perfect zijn maar buitenlands model krijg je dan problemen met je smart tv functies en kabel aansluiting enzo?

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Die LG is absoluut geen 100hz. Full HD 100hz bestaan ook zo goed als niet meer dus die kan je iig ook uit je hoofd zetten. De enige betaalbare 100Hz zijn/waren de Philips PUS6501 en 6561 maar die beginnen al op te raken en de prijzen zijn inmiddels niet meer op hun laagst ... (maar misschien komt er nog wel een leuke aanbieding).

Zou naar pricewatch: Samsung UE49MU6120 Zwart / pricewatch: Samsung UE49MU6100 Zwart kijken ...

[Voor 4% gewijzigd door apis29 op 08-12-2017 20:40]

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True