Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

Topicstarter
Ik heb onlangs, met black friday, een Bose QC25 gekocht. Eens aangekomen zie ik dat deze specifiek voor iOS is, dus ga ik op zoek naar de Android-versie. Deze staat vandaag voor €316,99 in de PriceWatch (de prijs die ik in gedachten had tijdens het rondkijken voor ik hem bestelde) tegenover €199 voor de iOS versie. Een groot prijsverschil, zeker als je weet dat het kabeltje op zich voor nog geen €30 bij Bose zelf te koop is.

Kan er iemand mij uitleggen waarom het prijsverschil zo groot is?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Beste antwoord (via Big Womly op 19-12-2017 08:21)

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:35:

Simpel. De Android versie is niet meer leverbaar. Die prijs kun je daardoor als fictief zien. De iOS versie is wel leverbaar en heeft zelfs meerdere aanbieders. Er is dus concurrentie want veel van die winkels houden elkaars prijzen ook in de gaten.
Waarschijnlijk heeft MM een andere leverancier voor de Android versie dan de andere winkels. Bij de andere winkels is het artikel al uit de prijslijst verdwenen terwijl ie bij MM nog even blijft staan maar met onbekende levertijd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-07 07:25
Zier eruit als een foutje aangezien het nu beiden 199 is. Dit product is trouwens als relatief oud aangezien je al de QC35 en QC35 II hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

Topicstarter
Niet echt, als je wat rondkijkt (MediMarkt, coolblue, ...) Er zit vrijwel altijd een deftig prijsverschil tussen de 2 QC 25's. Dat de 35 meer kost lijkt me evident vermits deze BlueTooth heeft.
Van de QC25 is er (voorlopig) nog geen QC25 II van.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:38
Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:12:
Niet echt, als je wat rondkijkt (MediMarkt, coolblue, ...) Er zit vrijwel altijd een deftig prijsverschil tussen de 2 QC 25's. Dat de 35 meer kost lijkt me evident vermits deze BlueTooth heeft.
Er komt ook geen QC25 II.
Winkels zijn vrij om voor verschillende sku’s een andere prijs te hanteren. De producten zijn echter identiek, op het kabeltje (remote functie) na. Als er 1 winkel een prijs verlaagt volgt de rest. Zo gaat dat tegenwoordig.. kan dus ook met een andere kleur, net iets ander type, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-07 07:25
Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:12:
De link waar jij 316.99 euro zegt is hij gewoon 199.95. Het enorme verschil is gewoon omdat het product End of Life is. Outdated prijzen zijn het.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:35:

Simpel. De Android versie is niet meer leverbaar. Die prijs kun je daardoor als fictief zien. De iOS versie is wel leverbaar en heeft zelfs meerdere aanbieders. Er is dus concurrentie want veel van die winkels houden elkaars prijzen ook in de gaten.
Waarschijnlijk heeft MM een andere leverancier voor de Android versie dan de andere winkels. Bij de andere winkels is het artikel al uit de prijslijst verdwenen terwijl ie bij MM nog even blijft staan maar met onbekende levertijd.
Pagina: 1