When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Vraag
Beste antwoord (via Big Womly op 19-12-2017 08:21)
Simpel. De Android versie is niet meer leverbaar. Die prijs kun je daardoor als fictief zien. De iOS versie is wel leverbaar en heeft zelfs meerdere aanbieders. Er is dus concurrentie want veel van die winkels houden elkaars prijzen ook in de gaten.Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:35:
Kan er iemand mij uitleggen waarom het prijsverschil zo groot is?
Waarschijnlijk heeft MM een andere leverancier voor de Android versie dan de andere winkels. Bij de andere winkels is het artikel al uit de prijslijst verdwenen terwijl ie bij MM nog even blijft staan maar met onbekende levertijd.
Alle reacties
Zier eruit als een foutje aangezien het nu beiden 199 is. Dit product is trouwens als relatief oud aangezien je al de QC35 en QC35 II hebt.
Niet echt, als je wat rondkijkt (MediMarkt, coolblue, ...) Er zit vrijwel altijd een deftig prijsverschil tussen de 2 QC 25's. Dat de 35 meer kost lijkt me evident vermits deze BlueTooth heeft.
Van de QC25 is er (voorlopig) nog geen QC25 II van.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Er komt ook geen QC25 II.Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:12:
Niet echt, als je wat rondkijkt (MediMarkt, coolblue, ...) Er zit vrijwel altijd een deftig prijsverschil tussen de 2 QC 25's. Dat de 35 meer kost lijkt me evident vermits deze BlueTooth heeft.
Winkels zijn vrij om voor verschillende sku’s een andere prijs te hanteren. De producten zijn echter identiek, op het kabeltje (remote functie) na. Als er 1 winkel een prijs verlaagt volgt de rest. Zo gaat dat tegenwoordig.. kan dus ook met een andere kleur, net iets ander type, etc.
De link waar jij 316.99 euro zegt is hij gewoon 199.95. Het enorme verschil is gewoon omdat het product End of Life is. Outdated prijzen zijn het.Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:12:
Simpel. De Android versie is niet meer leverbaar. Die prijs kun je daardoor als fictief zien. De iOS versie is wel leverbaar en heeft zelfs meerdere aanbieders. Er is dus concurrentie want veel van die winkels houden elkaars prijzen ook in de gaten.Big Womly schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:35:
Kan er iemand mij uitleggen waarom het prijsverschil zo groot is?
Waarschijnlijk heeft MM een andere leverancier voor de Android versie dan de andere winkels. Bij de andere winkels is het artikel al uit de prijslijst verdwenen terwijl ie bij MM nog even blijft staan maar met onbekende levertijd.
Pagina: 1