Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Outlook/iPhone] Synchroniseren inbox

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Hallo,

Een kennis van ons heeft een computer met Windows 7 en Outlook 2016, daarnaast is er een iPhone 7 en op beide apparaten komt de mail binnen.

Echter wanneer de email op de telefoon wordt verwijderd gebeurt dit niet op de computer (andersom is niet getest, maar ik geloof dat het dan ook niet gebeurd).

Kan het komen dat dit even duurt met alles synchroniseren? Want wanneer ik het bij mezelf doe, gaat alles namelijk direct weg op zowel telefoon als computer.

Alle hulp zou welkom zijn. :-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

D'r zijn denk ik ongeveer 100 factoren die hierop van invloed kunnen zijn. Die ga ik niet allemaal opnoemen.

Belangrijk is de vraag hoe de synchronizatie geregeld is. Dat vertel je ons niet en dat maakt je TS onbruikbaar. Althans, ik ga er van uit dat je graag zinnige antwoorden wilt.
Dus vertel ons uitgebreid hoe die iPhone z'n mail ophaalt; welke server, welk protocol en welke vinkjes je allemaal uit of aan hebt gezet. En hetzelfde verhaal van de outlook op win7.

Tegen de tijd dat je dat allemaal op een rijtje hebt, heb je zelf het antwoord op je vraag ook al wel gevonden, denk 'k

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:16
Nou het is met een paar simpele vragen wel duidelijk te krijgen.

Staan beiden op imap of pop protocol?

Daar zal het probleem wel in zitten

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
De computer maakt gebruik van IMAP, hoe kan ik het zien op de iPhone?

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat voor account wordt er gebruikt? Als het bijvoorbeeld een gmail is zou je ook in de webversie kunnen kijken om te zien wat er gebeurd. Duurt het ook even voordat de webversie bijgewerkt wordt of is die wel direct up to date?

Desktop | Server | Laptop

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Het gaat om een account met eigen domein, maar dat is bij mij zelf ook, een eigen domein.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
En die domeinen zijn op alle vlakken volledig identiek? Maar is er dan een online versie beschikbaar waar je in kan kijken? Je zal toch echt ook zelf even op zoek moeten.

Desktop | Server | Laptop

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Nee ik zit bij een andere hosting provider dan de persoon en er is inderdaad een webmail als je dat bedoelt.

Pagina: 1