Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jan_tran
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:58
Mijn Panasonic RP-HTX7 geeft alleen geluid uit aan één kant. Als ik de draad vlakbij de audiojack draai/manipuleer krijg ik soms wel weer geluid aan beide kanten. Volgens mij een vrij bekende probleem bij koptelefoons na verloop van tijd. Weet iemand of er bepaalde zaken zijn die dit kunnen repareren? Via Google lees ik dat er gesoldeerd moet worden meer bezit helaas geen soldeerbout, noch de soldeer ervaring. Het is geen bijzonder dure koptelefoon of dergelijk (+/- €60,-) maar qua comfort ben ik nog geen betere tegengekomen, vandaar dat ik wou kijken of reparatie de moeite waard is.

Iemand tips?

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16:00
Probeer het eens op V&A. Er is vast wel een tweaker bij je in de buurt die het even voor je wil solderen.

Tegenwoordig hebben veel kringlopen ook eens in de zoveel tijd een repaircafe waar ze ook zulke dingen kunnen fixen. Daar kun je ook nog even naar informeren.

[Voor 43% gewijzigd door .Maarten op 07-12-2017 19:34]

• Oekiejoekie
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 13:31
quote:
jan_tran schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:22:
Mijn Panasonic RP-HTX7 geeft alleen geluid uit aan één kant. Als ik de draad vlakbij de audiojack draai/manipuleer krijg ik soms wel weer geluid aan beide kanten. Volgens mij een vrij bekende probleem bij koptelefoons na verloop van tijd. Weet iemand of er bepaalde zaken zijn die dit kunnen repareren? Via Google lees ik dat er gesoldeerd moet worden meer bezit helaas geen soldeerbout, noch de soldeer ervaring. Het is geen bijzonder dure koptelefoon of dergelijk (+/- €60,-) maar qua comfort ben ik nog geen betere tegengekomen, vandaar dat ik wou kijken of reparatie de moeite waard is.

Iemand tips?
Hier in het dorp zit een "reparatiewinkel", die zoiets kan. Er zijn ook "repaircafés" in buurthuizen waar ze daar mee helpen. Google die twee eens voor je woonplaats.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True