Toon posts:

Maximum aantal bereikt bitcoins

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik handel op Plus500 in bitcoins. De laatste paar dagen is de koers af en toe goed naar beneden gegaan. Een mooi moment om in te stappen (maar hier gaat mijn vraag niet om).

Als ik een kooporder aanmaak krijg ik steeds de melding dat het maximum aantal toegestane bitcoins is bereikt (terwijl ik nog financiele ruimte heb.
Weet iemand wat dit betekend? Zit er een limiet op de handel in bitcoins?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 13:53
Handelen in Bitcoins is al een risico, maar handelen in CFD's is daar weer een schepje bovenop.
Persoonlijk zou ik wegblijven bij dit soort partijen zoals Plus500.

Heb je jouw vraag al gesteld aan Plus500 zelf? Ze zeggen 24/7 ondersteuning te bieden..

[ Voor 10% gewijzigd door Crasheeee op 07-12-2017 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZaa
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-04-2018
Mogelijk heeft het te maken met een run op de BTC die is ontstaan sinds afgelopen week. De CBOE heeft namelijk aangekondigd vanaf as zondag de handel in opties toe te staan als eerste grote financiel effectenhandelaar. Ik vermoed dat er daarom een tekort is ontstaan c.q. vraag > aanbod. Op Bitonic loop ik hier namelijk ook tegenaan. Ben erg benieuwd naar de prijs maandagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van de 24/7 ondersteuning (alleen via email) heb ik nog niet echt een bevredigend antwoord gekregen.
Ik acht dat er nooit een tekort aan bitcoins was en dacht dat je dan gewoon vraag en aanbod kreeg. Bij veel vraag gaat de rijs dan toch gewoon omhoog. Ik heb het vooral als de markt instort. Dan wil ik kopen en kan het opeens niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RaZaa: ik heb er niet heel veel verstand van maar jij verwacht dat de rijs maandagochtend flink omhoog of omlaag gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:48:
RaZaa: ik heb er niet heel veel verstand van maar jij verwacht dat de rijs maandagochtend flink omhoog of omlaag gaat?
Als we dat zouden weten (en niet sociaal zijn), zouden we nu allemaal shorten of inkopen met 5x leverage posities. En dan maandagmiddag lachend verhuizen naar een eigen onbewoond eiland.

En dat jij niet kan kopen als de markt instort, is logisch; er zijn de laatste maanden bizar veel topics hier (en dus ook elders) van mensen die willen instappen. En die snappen ook wel dat de stijging bijna dagelijks hoger ligt dan het verlies. Bij elk verliespunt willen (mogelijk) meer mensen inkopen en een uur of dag later met 3% winst verkopen ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZaa
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-04-2018
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:48:
Ik ben zeker positief gestemd, maar zou er nou ook niet al mijn (spaar)geld insteken ;)

Ben vooral benieuwd hoe de prijs zich na zondag ontwikkeld!
Pagina: 1