Hallo
Ik wil binnenkort voor het eerst een game pc gaan bouwen en heb een beetje rond gekeken voor wat onderdelen. Maar ben er nog niet echt helemaal uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaan gamen. En waarschijnlijk een server voor een spel Bv Ark
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tussen 2000-2600 euro uitgeven. Dit is voor PC en Beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn voorlopige lijstje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gamen moet er gewoon goed uit zien. Het liefst ook gewoon een intel processor. De case die ik nu heb vind ik mooi maar hoeft niet perse. Voor de rest maakt het uiterlijk van binnen ook niet echt uit zo hoef ik ook geen RGB.
Ga je overklokken?
Heb ik nog niet eerder gedaan en weet nog niet zeker of ik dit wil gaan doen daarom ben ik nog aan het twijfelen om de niet K versie te pakken. De rede dat ik voor waterkoeling ben gegaan is omdat ik dit gewoon mooier vind.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vragen aan jullie zijn:
1. Zijn er nog verbeteringen voor mijn build.
2. Over de RAM ben ik nog aan het twijfelen ik wil zeker 16 GB maar merk en snelheid weet ik niet.
3. Wat zou een goede monitor zijn voor de build hier heb ik me nog niet echt in verdiept.
Groetjes Steven
Ik wil binnenkort voor het eerst een game pc gaan bouwen en heb een beetje rond gekeken voor wat onderdelen. Maar ben er nog niet echt helemaal uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaan gamen. En waarschijnlijk een server voor een spel Bv Ark
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil tussen 2000-2600 euro uitgeven. Dit is voor PC en Beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn voorlopige lijstje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Asus ROG Maximus X Hero (WiFi AC) | € 323,- | € 323,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 790,- | € 790,- |
| 1 | NZXT H440 New Edition Zwart/Rood | € 120,- | € 120,- |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 155,- | € 155,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C15D-16GVR | € 213,35 | € 213,35 |
| 1 | Corsair RM750x Zwart | € 106,25 | € 106,25 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 125,95 | € 125,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.324,55 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gamen moet er gewoon goed uit zien. Het liefst ook gewoon een intel processor. De case die ik nu heb vind ik mooi maar hoeft niet perse. Voor de rest maakt het uiterlijk van binnen ook niet echt uit zo hoef ik ook geen RGB.
Ga je overklokken?
Heb ik nog niet eerder gedaan en weet nog niet zeker of ik dit wil gaan doen daarom ben ik nog aan het twijfelen om de niet K versie te pakken. De rede dat ik voor waterkoeling ben gegaan is omdat ik dit gewoon mooier vind.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vragen aan jullie zijn:
1. Zijn er nog verbeteringen voor mijn build.
2. Over de RAM ben ik nog aan het twijfelen ik wil zeker 16 GB maar merk en snelheid weet ik niet.
3. Wat zou een goede monitor zijn voor de build hier heb ik me nog niet echt in verdiept.
Groetjes Steven