Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EviZ
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-02-2021

EviZ

Move Your Mind

Topicstarter
Sinds enige tijd is de zogeheten "ticker-bar" verdwenen uit mijn facebook (browser-versie). Dat is het gedeelte boven de chatbalk waar berichten verschenen als "die vind die foto leuk", etc Dat vond ik wel handig want soms kwam je daardoor op leuke berichten of mooie foto's. Deze meldingen verschenen niet op mijn tijdlijn (en nu ook niet sinds de ticker verdwenen is). Op de plek van de ticker is nu de optie "pagina's om contact mee op te nemen". Daar zit ik niet op te wachten.
Iemand enig idee hoe de ticker terug te krijgen of heeft Facebook deze optie gewoonweg verwijderd?

NB ik bedoel niet de optie "meldingen" onder dat wereldbolletjes-icoon.

Ik heb al gezocht op de helppagina van FB maar de opties die daar worden getoond gaan nog uit van een oudere lay-out en ook via google stuit ik alleen op oudere oplossingen die nu niet meer lijken te werken.

Al vast bedankt!
Erik

Edit: toevoeging foto ter verduidelijking:
verwijderd ivm privacy

De ticker is dus een live-news-feed als het ware. In de foto met een gele stip gemarkeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Remy op 18-12-2017 21:22 ]

Mijn Flickr, Mijn 500px en Mijn Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Die optie 'pagina's om contact mee op te nemen' kun je bij de opties (tandwieltje) van de chatbalk gewoon verbergen, heb ik ook gedaan.
Een zgn. 'ticker-bar' heb ik, zover ik me kan herinneren, nooit gehad, maar 't kan ook zijn, dat ik die lang geleden al heb verwijderd, zoals ik doe met alle, voor mij, overbodige opties. Of gebruik je misschien een andere browser? Firefox en Safari hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Marly op 08-12-2017 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EviZ

EviZ

Move Your Mind

Topicstarter
Tnx! Die optie om "pagina's om contact mee op te nemen" had ik idd al uitgevinkt.
Ik gebruik firefox. Op werk ook geprobeerd met Chrome en InternetExplorer maar dat maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr0
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:32
Ik ben ook al weken aan het zoeken naar een oplossing. Er is bijna niks te vinden hierover. De enige link waar mensen ook klagen:
https://familytechzone.com/missing-the-facebook-ticker/

Ik ben bang dat we hem niet meer terug krijgen. Typisch weer een FB aktie. De gebruikers in het ongewisse laten.. Ik baal er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EviZ

EviZ

Move Your Mind

Topicstarter
Yeah...ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 11:18
Facebook removed it.

https://techcrunch.com/20...s-up-for-facebook-ticker/

[ Voor 122% gewijzigd door xinix03 op 16-12-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EviZ

EviZ

Move Your Mind

Topicstarter
Tnx. Het ziet er naar uit dat het voorgoed weg is idd. Jammer, want het was soms best handig/leuk. Al kwam er ook genoeg voorbij wat niet interessant was.

Pagina: 1