Sinds enige tijd is de zogeheten "ticker-bar" verdwenen uit mijn facebook (browser-versie). Dat is het gedeelte boven de chatbalk waar berichten verschenen als "die vind die foto leuk", etc Dat vond ik wel handig want soms kwam je daardoor op leuke berichten of mooie foto's. Deze meldingen verschenen niet op mijn tijdlijn (en nu ook niet sinds de ticker verdwenen is). Op de plek van de ticker is nu de optie "pagina's om contact mee op te nemen". Daar zit ik niet op te wachten.
Iemand enig idee hoe de ticker terug te krijgen of heeft Facebook deze optie gewoonweg verwijderd?
NB ik bedoel niet de optie "meldingen" onder dat wereldbolletjes-icoon.
Ik heb al gezocht op de helppagina van FB maar de opties die daar worden getoond gaan nog uit van een oudere lay-out en ook via google stuit ik alleen op oudere oplossingen die nu niet meer lijken te werken.
Al vast bedankt!
Erik
Edit: toevoeging foto ter verduidelijking:
verwijderd ivm privacy
De ticker is dus een live-news-feed als het ware. In de foto met een gele stip gemarkeerd.
Iemand enig idee hoe de ticker terug te krijgen of heeft Facebook deze optie gewoonweg verwijderd?
NB ik bedoel niet de optie "meldingen" onder dat wereldbolletjes-icoon.
Ik heb al gezocht op de helppagina van FB maar de opties die daar worden getoond gaan nog uit van een oudere lay-out en ook via google stuit ik alleen op oudere oplossingen die nu niet meer lijken te werken.
Al vast bedankt!
Erik
Edit: toevoeging foto ter verduidelijking:
verwijderd ivm privacy
De ticker is dus een live-news-feed als het ware. In de foto met een gele stip gemarkeerd.
[ Voor 12% gewijzigd door Remy op 18-12-2017 21:22 ]