Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Data gmail tussen account verplaatst

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb al een aantal jaar een gmailaccount (noem het X1@gmail.com) waar ik dus afspeellijsten, foto's, drive enz voor gebruik.

Van de zomer heb ik een extra gmailaccount aangemaakt (noem het X2@gmail.com) en tot mijn grote schrik blijkt alle data die ik in X1 ineens verplaatst te zijn naar X2.
X1 is een serieus emailadres maar X2 was een test die ik eigenlijk wil verwijderen maar dan ben ik ook alle data kwijt die eigenlijk bij X1 hoort.
Ik heb alle data van X1 gedownload maar wil het liefst alles overzetten van X2 naar X1. Ik heb geposte filmpjes op youtube dat soort dingen ben ik dan kwijt.

Is dit mogelijk, iemand een idee hoe dit kon gebeuren?

Groet Peter

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 13:43 ]

Alle reacties

Verwijderd

Het zal niet zomaar vanzelf zijn gegaan want dan had jouw data net zo goed naar mijn gmail adres overgezet kunnen worden, spontaan.

Ergens heb je beide adressen gekoppeld of iets dergelijks en X2 blijkbaar als primair gezet en (waarschijnlijk) ook op "ja" geklikt bij de vraag of alle inhoud naar het primaire adres moest.
Dus iets in die geest zal je even in je instellingen moeten opzoeken en eventueel weer aanpassen.

https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8