Waar slaat dit op :? :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
D'r zit weer een grapjas lekker te modden hoor, in dit topic...

Bijvoorbeeld deze reactie, ik zie bij God niet in wat daar een dubbelpost aan is :? :?

Of deze, dat is geen troll, maar een overbodig (of desnoods off-topic).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-10 14:54
hmm hier ben ik het niet mee eens:
Maar ja, we zullen er aan moeten wennen dat vanaf nu ook de handhelds 5* per dag crashen...
Daarom stond hij op troll. Maar nu staat ie als het goed is op 0 omdat ik hem toch wel deels inzichtvol vond...

De tweede is niet een troll maar komt echt wel zo over.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou een troll of niet ? Als het als een troll overkomt is het een troll, en zo niet, dan niet. Wat is nl. het verschil tussen "komt over als troll" en "is een troll" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste lijkt mij ook geen dubbelpost, maar een echte wereld reactie is het imo ook niet, van mij maggie zo blijven staan, niks informatief, en die crash-opmerking vind ik ook niet echt interessant (het enige nuttige is dat Psion een goed produkt maakte).

Die tweede is geen troll, maar ik weet bijna zeker (gezien de reacties ervoor, waar deze reactie door is ontstaan denk ik) dat ie wel zo bedoeld is.

Zoals die tweede er staat is het in de letterlijke zin geen troll, maar heeft imo wel dat effect.

Beide staan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 18:08 schreef wildhagen het volgende:

Bijvoorbeeld deze reactie, ik zie bij God niet in wat daar een dubbelpost aan is :? :?
Mijn schuld, ik wilde hem (meen ik) -1 Overbodig geven maar heb gewoon de verkeerde geselecteerd :)