Ik zou graag in de bios van mijn computer willen komen maar dit lukt niet.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asrock J3455ITX
Kingston HyperX Impact HX318LS11IBK2/8
Scherm: Samsung KS7000 65 inch tv.
SSD Samsung 850 evo 250 GB
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Knop F2 en Delete zijn de bios knoppen, deze pakt hij dus niet.
Via een asrock restart to bios tool geprobeerd om in de bios te komen, hij herstart en dan wordt het scherm zwart en verliest hij daarna het signaal. Enige manier om dit op te lossen is om ctrl+alt+del te drukken. dan herstart hij weer normaal.
Via windows 10 instellingen gekozen om naar de uefi bios op te starten. Ook dit geeft hetzelfde probleem weer.
Memtest 86 gedraaid voor 9 uur en geen fouten in de ram.
Bios versie 1.3.
Ik heb ook CMOS reset gegeven, toen kon hij wel de bios in, de keren erna doet hij het dus niet. Toen ik in de bios was heb ik fast startup uitgezet.
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Asrock J3455ITX
Kingston HyperX Impact HX318LS11IBK2/8
Scherm: Samsung KS7000 65 inch tv.
SSD Samsung 850 evo 250 GB
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Knop F2 en Delete zijn de bios knoppen, deze pakt hij dus niet.
Via een asrock restart to bios tool geprobeerd om in de bios te komen, hij herstart en dan wordt het scherm zwart en verliest hij daarna het signaal. Enige manier om dit op te lossen is om ctrl+alt+del te drukken. dan herstart hij weer normaal.
Via windows 10 instellingen gekozen om naar de uefi bios op te starten. Ook dit geeft hetzelfde probleem weer.
Memtest 86 gedraaid voor 9 uur en geen fouten in de ram.
Bios versie 1.3.
Ik heb ook CMOS reset gegeven, toen kon hij wel de bios in, de keren erna doet hij het dus niet. Toen ik in de bios was heb ik fast startup uitgezet.
...