Wij zijn als organisatie op zoek naar een aantal nieuwe laptops, met de volgende vereisten:
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt door collega's gebruikt voor het werken in cloud applicaties, tekstverwerking en internetbrowsen
Wat is je budget?
Ergens rond de 700 euro ex btw
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Qua werkzaamheden is een 15.6-inch laptop een vereiste. De laptops zullen de meeste tijd in een standaard op kantoor worden gebruikt en worden maximaal 2x per week meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
*256GB SSD
* 15,6-inch
* Robuust (zakelijke lijn?)
Nu heb ik de Lenovo Thinkpad E570 gevonden als optie:
pricewatch: Lenovo ThinkPad E570 20H500B2MH
Qua prijs/kwaliteit lijkt het een goede keuze te zijn, die alle wensen vervult.
Zelf heb ik ook goede ervaringen met Dell (prive heb ik een Latitude 7470) en heb ik de volgende gevonden die in de prijsklasse valt:
pricewatch: Dell Latitude 3580-CD8W7
Alleen weet ik niet of de bouwkwaliteit hetzelfde is als mijn model en is de lagere resolutie ten opzichte van de Thinkpad een minpuntje.
Of heeft natuurlijk iemand een alternatief die uitblinkt in de eisen/wensen die wij hebben?
Ik hoop dat jullie nog een aantal tips hebben om tot een goede keuze te komen. Bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt door collega's gebruikt voor het werken in cloud applicaties, tekstverwerking en internetbrowsen
Wat is je budget?
Ergens rond de 700 euro ex btw
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Qua werkzaamheden is een 15.6-inch laptop een vereiste. De laptops zullen de meeste tijd in een standaard op kantoor worden gebruikt en worden maximaal 2x per week meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
*256GB SSD
* 15,6-inch
* Robuust (zakelijke lijn?)
Nu heb ik de Lenovo Thinkpad E570 gevonden als optie:
pricewatch: Lenovo ThinkPad E570 20H500B2MH
Qua prijs/kwaliteit lijkt het een goede keuze te zijn, die alle wensen vervult.
Zelf heb ik ook goede ervaringen met Dell (prive heb ik een Latitude 7470) en heb ik de volgende gevonden die in de prijsklasse valt:
pricewatch: Dell Latitude 3580-CD8W7
Alleen weet ik niet of de bouwkwaliteit hetzelfde is als mijn model en is de lagere resolutie ten opzichte van de Thinkpad een minpuntje.
Of heeft natuurlijk iemand een alternatief die uitblinkt in de eisen/wensen die wij hebben?
Ik hoop dat jullie nog een aantal tips hebben om tot een goede keuze te komen. Bedankt!