Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:41
Beste tweakers.

Ik heb een probleem met mijn nieuwe galaxy tab S2 9.7.
Ik wil graag casten naar mijn philips 49PUS7502 (android OS) met built-in chromecast. Casten vanaf mijn Huawei P1 lukt, casten vanaf een Motorolo G5S lukt, maar vanaf de Galaxy tab S2 kan ik alleen youtube casten.

Zodra ik het scherm of fotos probeer te casten dan blijft het scherm zwart en verbreekt de verbinding weer. Dit gebeurt niet bij de andere toestellen. Ook op een normale chromecast treed hetzelfde probleem op.

'this device is not optimised for chromecast' is dan ook de melding. Maarja die krijg ik ook op telefoon en daar werkt het wel gewoon.

Ik snap het niet meer. Iemand die het wel weet?

Gr DP

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42
@denpries welke Android versie draaien alle apparaten? Als ik de specs er namelijk bijpak draaien beide telefoons op Android 7.x en de tablet op Android 6.x. Klopt dat?

Daarnaast wordt scherm delen op de meeste apparaten niet ondersteund, dus dat het op sommige wel werkt is meer toeval.

Volgens mij bestaat er geen Huawei P1, bedoel je niet de P10?

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 07-12-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
rens-br schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:52:
@denpries welke Android versie draaien alle apparaten? Als ik de specs er namelijk bijpak draaien beide telefoons op Android 7.x en de tablet op Android 6.x. Klopt dat?

Daarnaast wordt scherm delen op de meeste apparaten niet ondersteund, dus dat het op sommige wel werkt is meer toeval.

Volgens mij bestaat er geen Huawei P1, bedoel je niet de P10?
Klopt, P10. P10 lite om precies te zijn :P

Tablet draait ook op 7.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
@denpries dan kan het in ieder geval niet aan de verschillende Android versies liggen. Maar goed, zoals ik al zei is het bij de meeste apparaten geluk dat het werkt. Dus ik ben bang dat je pech zult hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denpries
rens-br schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:10:
@denpries dan kan het in ieder geval niet aan de verschillende Android versies liggen. Maar goed, zoals ik al zei is het bij de meeste apparaten geluk dat het werkt. Dus ik ben bang dat je pech zult hebben.
waarom is dit zo een shitty functie dan :X
Je neemt aan dat het OF overal op werkt OF niet. Helemaal op een android toestel castend naar chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
@denpries dat is een hele goede vraag. Volgens mij is het volledig casten ook nog een soort van 'beta' en worden alleen de Nexus en Pixel toestellen officieel ondersteund.
Pagina: 1