Geen tijdbalk in frontpage filmpjes op android

Pagina: 1
Acties:

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Hoi adjes :)

Ik zit net met veel interesse jullie stuk over VR te kijken (heb zelf de rift met controllers) maar ik moest even wat doen en kom weer terug en pak mijn Android tablet met Opera daarop, maar hij begint weer helemaal bij het begin en ik heb geen tijdbalk om vooruit te gaan. Wtf..
In build in browser laat ie de reclame zien (niet te skippen) en daarna blijft het scherm zwart.
In Opera mini geeft ie alleen een zwart vlak en krijg ik überhaupt niks te zien.
Chrome doet hetzelfde als de build in browser, wel reclame maar geen filmpje.
Uiteindelijk Firefox geïnstalleerd en daar op eindelijk reclame die je kunt skippen en een tijdbalk onder het filmpje. Toch nog het einde gezien ... oOo

Ik wilde het toch even melden. Android ondersteuning laat nog te wensen over.
E.e.a. getest op een Gigaset tablet, qv1030 (ja loop wat achter)

:w

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

>> Stoute Bugs

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

@Alfa90_Buttje welke Android draait die? Ik heb zelf een tablet met Andoid 4.4 en Chrome versie 63 en ondervind daar geen problemen iig. Over nog vroegere versies durf ik geen uitspraken te doen, behalve dat we daar hoogstwaarschijnlijk ook geen moeite in gaan steken...

Intentionally left blank

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
ja ook 4.nogiets geloof ik. Zou nog even moeten kijken. Schrok er wel van moet ik zeggen :o

Als het in de nieuwere versies (5+) allemaal wel werkt dan is het wel goed verder.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2