Hallo allemaal, mijn naam is Joep en ik ben vrij nieuw hier. Ik zou graag een pc builden. Nu heb ik hier zelf eigenlijk vrijwel geen verstand van. Zelf heb ik een setup gemaakt met behulp van een vriend.
Ik zoek een?
Ik zoek een decent game pc waar ik op hoge kwaliteit fps spellen mee kan spelen. Ik zou dus zelf niet weten wat ik zoek als het dat maar kan.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €1000,- (Inclusief scherm)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zou graag op high quality fps spellen spelen. (LoL, CS:GO, PubG) Zelf heb ik een toetsenbord en muis. Geen verdere specifieke eisen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Dit heb ik tot nu toe samengesteld? Is dit enig sinds goed of wat is hier aan te verbeteren? Qua beeldscherm heb ik zelf 0,0 verstand, welke is goed in verhouding met de prijs?
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen verdere vragen.
Alvast bedankt! Ik ben benieuwd!
Vriendelijke groet,
Joep
Ik zoek een?
Ik zoek een decent game pc waar ik op hoge kwaliteit fps spellen mee kan spelen. Ik zou dus zelf niet weten wat ik zoek als het dat maar kan.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €1000,- (Inclusief scherm)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zou graag op high quality fps spellen spelen. (LoL, CS:GO, PubG) Zelf heb ik een toetsenbord en muis. Geen verdere specifieke eisen.
Wat heb je zelf al gevonden?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 194,25 | € 194,25 |
1 | ASRock AB350M Pro4 | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Palit GeForce GTX 1060 Dual 6GB | € 279,99 | € 279,99 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,43 | € 44,43 |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3600C18 | € 117,95 | € 117,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 65,- | € 65,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,45 | € 91,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 914,02 |
Dit heb ik tot nu toe samengesteld? Is dit enig sinds goed of wat is hier aan te verbeteren? Qua beeldscherm heb ik zelf 0,0 verstand, welke is goed in verhouding met de prijs?
Welke vragen heb je hier nog over?
Geen verdere vragen.
Alvast bedankt! Ik ben benieuwd!
Vriendelijke groet,
Joep