Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo, ik heb een iPhone SE sinds ongeveer twee jaar en sinds vanmiddag begint het scherm raar te doen. Er zitten allemaal trillende strepen op het scherm en ik weet niet meer wat ik er mee moet doen.

Afgelopen winter heb ik het scherm laten repareren (er zaten barsten in) en in de zomer heb ik het weer stuk laten vallen. Ik wilde het binnenkort weer laten repareren, maar ik weet niet of het het nog uberhaupt waard is om dat te doen, aangezien het scherm nu ook nog eens irritant trilt (als zo’n oude TV).

Ik heb al geprobeert hem te resetten door een screenshot te maken en ik heb hem uitgezet, maar het werkt niet. Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen?? :?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou ja, de vraag is meer: wat kost de reparatie?

Als het meer dan 250 Euro is, kan je in https://tweakers.net/aanbod/ waarschijnlijk nog wel een goede & werkende SE terugvinden. Is het minder dan 200 Euro, moet je even denken of het waard is.

Volgens de geruchten komt er halverwege 2018 een nieuwe SE uit; mogelijk is dat dan een doel/idee om voor te sparen de komende 6 maanden ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Ook voor de reparatie heb je een aantal opties natuurlijk? Heb je hem je vorige keer bij Apple laten repareren of ben je bij een lokale reparateur geweest? Je kan, om kosten te besparen, dat laatste natuurlijk overwegen. Of je haalt zelf een scherm en je zet die er in als je een beetje handig bent.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

indien niet defect, wel de Touch ID omzetten naar het volgend scherm. en scherm voorzichtig openen om het kabeltje van Touch ID niet kapot te trekken. Het kan ook zijn dat een connector niet goed vast zit na val. (lokale) reparateurs vergeten nog al eens het bescherm plaatje terug te monteren.
* indien je zelf het scherm opent GEEN zuignap gebruiken. (dan trek je het scherm los uit het LCD frame)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vitske
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11-2022
Heb je antistatisch gewerkt, polsband rond je pols en aangesloten op je aarding? Probeer eens om een lader met aarding (type Apple 5V 2A met stekker of kabel) gebruik de kabel met aarding en zet je toestel uit na het aan te sluiten op je net. Laat deze minstens een nacht opladen en probeer dan nog eens op te starten. Helpt niet altijd maar zeker het proberen waard. Hard reset al uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties! Ik heb een tijdelijke fix gevonden: als ik een bepaalde barst aandruk, stopt het scherm met trillen. Ik heb een afspraak met de Apple Store gemaakt, ik hoop dat het niet te duur uitkomt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:14
Zorg in ieder geval voor een backup in iTunes of iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:33:
Bedankt voor alle reacties! Ik heb een tijdelijke fix gevonden: als ik een bepaalde barst aandruk, stopt het scherm met trillen. Ik heb een afspraak met de Apple Store gemaakt, ik hoop dat het niet te duur uitkomt...
Als je alleen het scherm laat vervangen is dat 161 euro bij Apple (https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing)
Pagina: 1