Het scherm van m'n huidige laptop (Lenovo L530) begint het te begeven. Het is dus tijd voor een vervanging na jaren met veel plezier hier mee gewerkt te hebben.
In mijn huidige zoektocht begin ik behoorlijk de weg kwijt te raken met alle modellen en varianten die er beschikbaar zijn. Wel heb ik hieronder een lijst met specificaties aangegeven waar de laptop aan zou moeten voldoen. Ik heb een sterke voorkeur aan Lenovo met name door de stevigheid van de laptops.
M'n budget is max. 1100,- (minder mag ook)
Ik draai met name veel browser apps (en veel tabs). Soms wat VM's om zaken te testen maar niet continu.
Geen games verder en Photoshop zal er ook op draaien. Maar zal niet echt extreem zware handelingen doen hierin.
Laptop moet de volgende kunnen/hebben:
Kwaliteit is voor mij belangrijk. Looks iets minder.
Momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer. Elke model heeft wel tig versies.
Wat voor merk, model zou jij me kunnen aanraden die deze mogelijkheden heeft?
In mijn huidige zoektocht begin ik behoorlijk de weg kwijt te raken met alle modellen en varianten die er beschikbaar zijn. Wel heb ik hieronder een lijst met specificaties aangegeven waar de laptop aan zou moeten voldoen. Ik heb een sterke voorkeur aan Lenovo met name door de stevigheid van de laptops.
M'n budget is max. 1100,- (minder mag ook)
Ik draai met name veel browser apps (en veel tabs). Soms wat VM's om zaken te testen maar niet continu.
Geen games verder en Photoshop zal er ook op draaien. Maar zal niet echt extreem zware handelingen doen hierin.
Laptop moet de volgende kunnen/hebben:
- Vervangbare baterij
- Goede battery life
- Niet te zwaar (neem hem ook mee in de trein en de L530 is best zwaar)
- IPS Mat Scherm
- Minimaal 2 schermen kunnen aansluiten (HDMI)
- Geheugen uitbreidbaar naar max 32GB (voor later)
- LAN Poort hebben
- Fingerscan reader
- Scherm 14 of 15"
Kwaliteit is voor mij belangrijk. Looks iets minder.
Momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer. Elke model heeft wel tig versies.
Wat voor merk, model zou jij me kunnen aanraden die deze mogelijkheden heeft?