Help! Welk keyboard moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenoma
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-07 09:45
del

[ Voor 99% gewijzigd door Kippenoma op 09-06-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Zelf de Corsair K95 platinum
Geweldig plankje en typt fijn. Logitech ben is reet zwaar en Razer heb ik slechte ervaring mee.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik zou toch de review van @Foritain eens lezen over de wooting one, en zeker het gedeelte over de switches hij was er in ieder geval erg over te spreken.

En blijf weg bij razer ook ik heb er slechte ervaringen mee.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Lastig. K70 en MK750 zijn beide top, in de MK750 conclusie zitten wat verschillen, maar beide kan je feitelijk niet mis mee. K95 is weer groter, duurder, en meer verlicht. Niet per sé 25% beter wat de prijs zou doen vermoeden, maar desalniettemin m.i. de ultieme(re) RGB mech. Als je ze niet fijn vind voelen, MK750 is staal ipv alu, en dat voelt dan net weer even anders, denk dat het wel in je straatje past. 'minder mooie RGB' is m.i. niet correct, geen macro knoppen is wel.. duidelijk :D

Gigabyte K9 is fysiek een dijk van een plank, maar net als met de Wooting heb ik die twee nog niet zo heel lang. Wat die switches op de lange termijn gaan doen is gewoon gissen, maar met de eerste weken enkel positieve gevoelens plus het feit dat ze vervangbaar zijn? Het analoge is helemaal leuk natuurlijk, als je daar wat mee denkt te kunnen doen zou ik zeggen lekker voor gaan, mits je maar onthoud dat je er wel een beetje mee moet willen pielen om het overal te krijgen zoals je wilt. #earlyadopterlife

Het probleem is, dat spul is allemaal goed, of 'erg goed'. het beste advies lijkt mij toch echt gewoon je onderbuik gevoel te volgen. Behalve feature-afwegingen zijn er geen hele sterke argumenten om je van evt voorkeur af te doen wijken.