Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:15
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar Nederlandstalig zelfstudie materiaal voor het examen application management with reference to ASL van EXIN.

Het officiële boek https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch schijnt nogal moeilijk leesbaar te zijn.

Wie van jullie heeft dit examen ook afgelegd en kan mij goed zelfstudie materiaal aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06 13:27
Gewoon het boek kopen en niet de reviews lezen op Bol.com. Het boek is net als andere IT (ITIL, BiSL, PRINCE) boeken geschreven. De examenvragen gaan uit het boek komen. Dus als je het boek moeilijk leesbaar vindt, dan worden de examenvragen ook lastig.

In het boek zit een link tot een voorbeeldexamen en er zijn ook genoeg hiervan op Google te vinden. Net als samenvattingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-06 15:19
Ik ben hier ook mee bezig en heb alleen maar een EXIN proefexamen dat je na 2x doen uit je hoofd kent. Weinig zinvol dus.

Wie heeft er nog meer oefenexamens over ASL2 Foundation?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluewater
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:15
Ik heb inmiddels het EXIN examen gehaald. Tips voor de mensen die zich ook willen laten certificeren voor ASL:

1. Maak gebruik van de EXIN en APMG proefexamens
2. Op examenvragen.nl kun je een demo account aanmaken en vragen oefenen
3. Het boek ASL2 - Een framework voor applicatiemanagement is droge stof maar prima te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-06 15:19
Sluit me hier bij aan