Currently playing: MTG Arena (PC)
Uhmmie moet even bij anandtech kijken. Die heeft een test van de ire gl1 (dacht ik). Sowieso is dit een proeffesionele kaart en dus nooit zo goed in spellen als een echte spel kaart (geforce/voodoo5/savage-nog-wat enz)
Mjah ik zie ut al.. Dan is het toch niks ik had gehoopt dat ie heel snel was in open gl maar dat valt toch tegen(prestaties liggen rond de TNT en Rage pro 128
) Mjah ik heb nu al een Viper 2 bestelt en ik koop over een tijdje wel een NV15 of NV20 als die prijs een beetje normaal is (en ze leverbaar zijn
)
Bij spellen in iedergeval wel, waarmee dit te maken heeft kan ik niet goed vinden...
ik denk dat ik het wel weet...
Meestal is de hardware wel iets beter, maar niet zo heel veel.. vergelijk de geforce en de quadro..
maar er zitten een hoop speciale drivers bij voor autocad enzo, en alleen met die drivers heb je voordeel en acceleratie bij die kaarten.
Verder zijn speciale features als AA-wireframe speciaal voor die kaarten erbij gezet.
Combineer dit met een kleine afzetmarkt en voila...
Meestal is de hardware wel iets beter, maar niet zo heel veel.. vergelijk de geforce en de quadro..
maar er zitten een hoop speciale drivers bij voor autocad enzo, en alleen met die drivers heb je voordeel en acceleratie bij die kaarten.
Verder zijn speciale features als AA-wireframe speciaal voor die kaarten erbij gezet.
Combineer dit met een kleine afzetmarkt en voila...
Dat ie in spellen traag (lees: niet snel
) is komt idd doordat de drivers daar helemaal niet voor geschreven zijn, maar daar koop je zo'n kaart ook niet voor.
Pagina: 1