Ik wil dus voor kerstmis een muis mat met ongeveer deze afmetingen: 510 × 278mm (andere afmetingen mogen ook zolang maar de muis en het toetsenbord op de mat passen) . Nu leek het mij een leuk idee om zo een grote (muis mat voor toetsenbord & muis) muis mat te hebben met een gepersonaliseerde foto erop, deze kan ik echter nergens vinden (niet in de winkels, niet op internet) alle online stores die deze service verlenen doen dit enkel met kleine muismatten waar alleen de muis op past.
Mijn vraag
...Weet iemand van jullie een site of winkel waar ik een grote (voor toetsenbord & muis) gaming muis mat kan halen met een zelf gekozen foto erop gedrukt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...ik gebruik een Hama urage evo muis met kabel en een trust toetsenbord.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb al allerlei sites (via google) bezocht maar deze leveren alleen muismatten waar enkel de muis op past bijvoorbeeld muismatten met 265 x 190 mm als afmetingen, nogmaals ik zoek dus een muis mat waar ik zowel mijn muis als mij toetsenbord op kwijt kan.
Mijn vraag
...Weet iemand van jullie een site of winkel waar ik een grote (voor toetsenbord & muis) gaming muis mat kan halen met een zelf gekozen foto erop gedrukt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...ik gebruik een Hama urage evo muis met kabel en een trust toetsenbord.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb al allerlei sites (via google) bezocht maar deze leveren alleen muismatten waar enkel de muis op past bijvoorbeeld muismatten met 265 x 190 mm als afmetingen, nogmaals ik zoek dus een muis mat waar ik zowel mijn muis als mij toetsenbord op kwijt kan.
[ Voor 18% gewijzigd door zuzelmonster op 06-12-2017 16:19 . Reden: afgerafeld van tevoren ]