Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

grote gaming muismat voor kerstmis met eigen foto

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zuzelmonster
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik wil dus voor kerstmis een muis mat met ongeveer deze afmetingen: 510 × 278mm (andere afmetingen mogen ook zolang maar de muis en het toetsenbord op de mat passen) . Nu leek het mij een leuk idee om zo een grote (muis mat voor toetsenbord & muis) muis mat te hebben met een gepersonaliseerde foto erop, deze kan ik echter nergens vinden (niet in de winkels, niet op internet) alle online stores die deze service verlenen doen dit enkel met kleine muismatten waar alleen de muis op past.

Mijn vraag
...Weet iemand van jullie een site of winkel waar ik een grote (voor toetsenbord & muis) gaming muis mat kan halen met een zelf gekozen foto erop gedrukt?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...ik gebruik een Hama urage evo muis met kabel en een trust toetsenbord.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb al allerlei sites (via google) bezocht maar deze leveren alleen muismatten waar enkel de muis op past bijvoorbeeld muismatten met 265 x 190 mm als afmetingen, nogmaals ik zoek dus een muis mat waar ik zowel mijn muis als mij toetsenbord op kwijt kan.

[ Voor 18% gewijzigd door zuzelmonster op 06-12-2017 16:19 . Reden: afgerafeld van tevoren ]

Alle reacties

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

google leverde niks op?

Johann Sebastian Bach

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Blijkbaar niet voor *grote* muismatten, zoals TS al aangeeft.

@TS, het is misschien handig om hetgeen wat je vond dat niet voldeed ook te posten, zodat mensen niet jouw onderzoek over gaan doen.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Stoelpoot schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:16:
[...]

Blijkbaar niet voor *grote* muismatten, zoals TS al aangeeft.

@TS, het is misschien handig om hetgeen wat je vond dat niet voldeed ook te posten, zodat mensen niet jouw onderzoek over gaan doen.
Ah vandaar dat stukje “eigen inzet want we zijn geen helpdesk”

Johann Sebastian Bach

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:47
510 inch bij 278 inch? Verbaast me niet zo heel erg dat je die niet vindt.

Maar google eens op very big mousepad ( 8) ) . Er zijn er stapels.

Edit: heh, op 'hele grote muismat' googelen lukt ook al. pricewatch: CM Storm Gaming Mousepad - Swift-RX XL. Bijvoorbeeld. En dan print je zelf de foto erop oid. Als je niet wil printen kan je naar https://www.inkedgaming.com/

[ Voor 63% gewijzigd door Nat-Water op 06-12-2017 15:24 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De grootste muismat die ik zo snel kan vinden, is ongeveer 32x21cm bij een bekende online-fotowinkel.

Neemt niet weg dat "510 × 278" een hele interessante maat is; lichtjaar of kubieke meter? ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 11:40
Leuk kado maar in de praktijk zijn het de meeste rotte muismatten die er zijn.

Ik heb er 1 voor vaderdag gehad met een foto van mijn pas geboren zoon. Hardstikke leuk natuurlijk, maar de verf/inkt/print is ontzettend stroef. Mijn muis blijft continu plakken en haken aan de muismat. En dat word na verloop van tijd alleen maar erger.

Wellicht iets om rekening mee te houden...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• zuzelmonster
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-08-2021
sorry mij excuses, ik had een beetje haast en heb daardoor het bericht en mijn vraag een beetje afgerafeld, ik was bang dat ik het zou vergeten als ik het op dat moment niet zou doen. Nogmaals mijn excuses mocht er nu nog iets niet duidelijk zijn

Feel Free To Ask!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-11 22:11
op aliexpress verkopen ze dit, ik wil er ook al lang 1 maar kan naar niet beslissen wat ik erop wil
Pagina: 1