Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 21:56
Vanochtend na een half uurtje mijn telefoon te hebben gebruikt, freezde hij. Na ongeveer 10 minuten startte hij op, maar bleef hij op ''Google'' staan, en daarna ging ie weer uit. Rond een uur of 11 heb ik een paar keer geprobeerd om hem via Power+Vol.Up op te starten, maar geen enkele van die opties deed wat. Nu kan ik er helemaal niks meer mee doen, en doet zelfs power+vol.up het niet meer. Is de hardware kapot, of de software? Zit nu met een Samsung Galaxy S1(!) zonder internet :-(.

Relevante software en hardware die ik gebruik.
Nexus 5x
Android 8(.1.0?)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Opstarten via Power+Vol.Up

Beste antwoord (via Waltro op 06-12-2017 13:34)

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:49
Waltro schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:21:
[...]

Maar dat is dus, wat ik hierboven ook al aangaf het probleem. Mijn telefoon doet helemaal niks meer, ook niet als je de power knop en de vol. up knop tegelijk indrukt.
Had ik ook op een gegeven ogenblik ook, hoort bij het bootloop probleem. Stuur de telefoon op naar de winkel waar jij het gekocht hebt en vermeld bootloop.

Want er is geen hard reset of easy fix die dit gaat oplossen.

Alle vragen hebben een antwoord

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhindrik
[LG Nexus 5X] Ervaringen & Discussie

Zogeheten bootloop. Lees in dit topic maar eens hoeveel mensen hier last van hebben.

Ik zelf had hier ook last van, enige manier om dit te fixen is aanbieden voor reparatie en hopen dat je garantie nog goed is.

[ Voor 62% gewijzigd door mhindrik op 06-12-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:38
Dat kan je hier vinden. Link

En hier Link

[ Voor 32% gewijzigd door corporalnl op 06-12-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltro
mhindrik schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:15:
[LG Nexus 5X] Ervaringen & Discussie

Zogeheten bootloop. Lees in dit topic maar eens hoeveel mensen hier last van hebben.

Ik zelf had hier ook last van, enige manier om dit te fixen is aanbieden voor reparatie en hopen dat je garantie nog goed is.
Maar bootloop is toch dat je telefoon opstart, maar automatisch direct uitvalt? Dat werkt namelijk nu al niet meer. Hij start al helemaal niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltro
Maar dat is dus, wat ik hierboven ook al aangaf het probleem. Mijn telefoon doet helemaal niks meer, ook niet als je de power knop en de vol. up knop tegelijk indrukt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• mhindrik
[...]

Had ik ook op een gegeven ogenblik ook, hoort bij het bootloop probleem. Stuur de telefoon op naar de winkel waar jij het gekocht hebt en vermeld bootloop.

Want er is geen hard reset of easy fix die dit gaat oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:19
[...]

Hij bootloopt net zo lang tot de batterij leeg is, en vervolgens laad hij ook niet meer op.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb je titel even aangepast.
Pagina: 1