Ik heb een excel-bestand bestaande uit een aantal tabbladen met berekeningen en koppelingen die uiteindelijk resulteren in een laatste tabblad wat horizontaal 45 cellen beslaat en verticaal 100 cellen. Deze gegevens zijn allemaal uniek. Nu wil ik deze gegevens gaan printen op stickers. Daarvoor is een bestaand word-bestand met een tabel met de correcte afmetingen zodat de gegevens gecentreerd op de stickers geprint worden. Het lukt me maar niet om de 1 cel te koppelen aan 1 vakje in de tabel. Uiteraard kan ik alles handmatig over zetten, maar zodra er dan een wijziging in de excel komt kan ik weer opnieuw beginnen.
Wat is een handige manier om deze koppeling te maken, ik kom er niet meer uit vandaar mijn vraag om advies. Ik heb geprobeerd om via afdruk samenvoegen de gegevens in de tabel te krijgen, maar ik kom er niet verder mee aangezien elke cel een uniek gegeven bevat. Is er een handige manier om als het ware een ‘snelkoppeling’ te maken in de tabel in Word per vakje van de tabel die naar een specifieke cel in excel verwijst? Zodat als de gegevens in de cel veranderen, deze ook veranderen in de tabel in Word.
Wat is een handige manier om deze koppeling te maken, ik kom er niet meer uit vandaar mijn vraag om advies. Ik heb geprobeerd om via afdruk samenvoegen de gegevens in de tabel te krijgen, maar ik kom er niet verder mee aangezien elke cel een uniek gegeven bevat. Is er een handige manier om als het ware een ‘snelkoppeling’ te maken in de tabel in Word per vakje van de tabel die naar een specifieke cel in excel verwijst? Zodat als de gegevens in de cel veranderen, deze ook veranderen in de tabel in Word.