Hallo,
Ik heb een desktop, die na flink wat jaren zijn tijd en geld heeft opgebracht.
Nu wil ik investeren in wat nieuws, dit kan zijn een compleet systeem, onderdelen, upgraden, etc.
Het huidige systeem heeft de volgende specs:
- ASRock H67DE3
- Intel i5 2310 2.9gbz 4/4
- 4gb DDR3 RAM (4 keer)
- Nvidia GeForce GT 430
Zijn deze onderdelen nog te gebruiken of zijn ze dermate verouderd dat vervangen een betere optie is?
...
Ik gebruik Adobe Photoshop/InDesign/Illustrator, Unity 3D, Android Studio, Office, Visual Studio
...
Het liefst zoek ik een Intel i5+, minimaal 12gb ram en een nieuwe video kaart.
Ik ben al wat jaren uit de onderdelen, dus het opstellen van een lijstje kan wellicht meer vragen dan antwoorden geven.
Vandaar ook dat ik opzoek ben naar iemand die hier verstand van heeft, dus een moederboard die de ram/cpu etc gewoon aankan.
Het liefst met een maximum bedrag van 1000 euro.
...
Ik heb een desktop, die na flink wat jaren zijn tijd en geld heeft opgebracht.
Nu wil ik investeren in wat nieuws, dit kan zijn een compleet systeem, onderdelen, upgraden, etc.
Het huidige systeem heeft de volgende specs:
- ASRock H67DE3
- Intel i5 2310 2.9gbz 4/4
- 4gb DDR3 RAM (4 keer)
- Nvidia GeForce GT 430
Zijn deze onderdelen nog te gebruiken of zijn ze dermate verouderd dat vervangen een betere optie is?
...
Ik gebruik Adobe Photoshop/InDesign/Illustrator, Unity 3D, Android Studio, Office, Visual Studio
...
Het liefst zoek ik een Intel i5+, minimaal 12gb ram en een nieuwe video kaart.
Ik ben al wat jaren uit de onderdelen, dus het opstellen van een lijstje kan wellicht meer vragen dan antwoorden geven.
Vandaar ook dat ik opzoek ben naar iemand die hier verstand van heeft, dus een moederboard die de ram/cpu etc gewoon aankan.
Het liefst met een maximum bedrag van 1000 euro.
...