Sinds begin van dit jaar ben ik veel bezig geweest met bug bounty en zit ik nu op een punt dat ik ongeveer evenveel heb verdiend als bij mijn normale baan.
Nu is alleen de vraag wat de beste opties zijn belasting technisch.
Kleine opsomming van de situatie:
-Ik werk 32uur in de week bij een baas en daarnaast spendeer ik 10-20 uur in de week aan bug bounty
-Laten we zeggen dat ik bij beide ongeveer 50.000 bruto verdien op jaar basis.
-Ik krijg per bug betaald dus er is geen sprake van een uur tarief.
-Er word gebruikt gemaakt van een platform waar bedrijven zich kunnen aanmelden en via dat platform meld ik dan weer de bugs, de betalingen lopen altijd via dat platform.
Nu ben ik mijn opties aan het bekijken voor volgend jaar,voorlopig wil ik mijn baan gewoon behouden maar wat is het beste om te doen met mijn bug bounty inkomen.
Freelance? ZZP? of ??
Alvast bedankt
Nu is alleen de vraag wat de beste opties zijn belasting technisch.
Kleine opsomming van de situatie:
-Ik werk 32uur in de week bij een baas en daarnaast spendeer ik 10-20 uur in de week aan bug bounty
-Laten we zeggen dat ik bij beide ongeveer 50.000 bruto verdien op jaar basis.
-Ik krijg per bug betaald dus er is geen sprake van een uur tarief.
-Er word gebruikt gemaakt van een platform waar bedrijven zich kunnen aanmelden en via dat platform meld ik dan weer de bugs, de betalingen lopen altijd via dat platform.
Nu ben ik mijn opties aan het bekijken voor volgend jaar,voorlopig wil ik mijn baan gewoon behouden maar wat is het beste om te doen met mijn bug bounty inkomen.
Freelance? ZZP? of ??
Alvast bedankt