Destiny 2 code activeren via de pc van een kennis mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijkert
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-04-2022
Dag Tweakers,

Ik heb een Destiny 2 code die wordt meegeleverd met een 1080/1080ti. Zelf heb ik niet zo'n kaart, maar een kennis wel. Weten jullie of het mogelijk is om de code op zijn pc te activeren en dan aan mijn battlenet account te koppelen?

Ik neem aan dat wanneer we de onderstaande stappen volgende, dat dat moet lukken toch?

https://www.geforce.com/d...e-redemption-instructions

Het enige waar ik over twijfel is dat die game dan gelokt is aan het nvidia-account van mijn kennis en of dat dan gevolgen heeft? Ik snap dat hij dat niet nogmaals zo'n code kan activeren, maar of het verder nog consequenties heeft, weet ik niet. Ik kan ook inloggen op zijn pc met zowel mijn nvidia account (moet hem nog maken volgens mij) en mijn battlenet account.

Tips zijn welkom!

Beste antwoord (via Wijkert op 06-12-2017 11:25)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 20:51

TommieW

Numa numa.

In het linkje dat je geeft staat "At this point your coupon code will be permanently associated to your NVIDIA account." Ik zou je dus aanraden om gewoon even met je eigen Nvidia account op zijn PC in te loggen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 20:51

TommieW

Numa numa.

In het linkje dat je geeft staat "At this point your coupon code will be permanently associated to your NVIDIA account." Ik zou je dus aanraden om gewoon even met je eigen Nvidia account op zijn PC in te loggen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:10

Zorian

What the fox?

Zolang je inderdaad met je eigen Nvidia en Battle account inlogt kan dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijkert
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-04-2022
Dank voor de tips. Het is opgelost. Topic kan dicht wat mij betreft.