Hmmz... ik ben bezig met het aansluiten van een equaliser, maar ik kom er niet echt uit.
RTFM werkt niet, de manual is not available.
De equaliser heeft 5 verschillende tulpaansluitingen:
- EQ control (op radio)
- input (op radio)
- subwoofer output
- front output
- rear output
EQ en input heb ik al aangesloten, nou heb ik op de radio nog 2x tulp female vrij (dus 4 pluggen) waarvan ik niet weet waarvoor het is (grijze en zwarte draad) en de outputs op de Equalizer zijn ook allemaal tulp-female.
Ik heb overigens geen versterker. Hoe moet ik de equaliser nou goed aansluiten? Zijn die tulp-pluggen alleen om op een versterker te zetten? Of kan de equalizer het geluid vna mijn niet-versterkte-speakers (4 front en 2 rear) ook regelen?
Hellup plz.......
RTFM werkt niet, de manual is not available.
De equaliser heeft 5 verschillende tulpaansluitingen:
- EQ control (op radio)
- input (op radio)
- subwoofer output
- front output
- rear output
EQ en input heb ik al aangesloten, nou heb ik op de radio nog 2x tulp female vrij (dus 4 pluggen) waarvan ik niet weet waarvoor het is (grijze en zwarte draad) en de outputs op de Equalizer zijn ook allemaal tulp-female.
Ik heb overigens geen versterker. Hoe moet ik de equaliser nou goed aansluiten? Zijn die tulp-pluggen alleen om op een versterker te zetten? Of kan de equalizer het geluid vna mijn niet-versterkte-speakers (4 front en 2 rear) ook regelen?
Hellup plz.......