Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-06 13:10
Sinds vandaag opent Chrome browser op mijn tablet(Lenovo Yoga Tab 3, Marshmallow) plotseling in een klein venster en krijg ik hem niet vergroot.
Firefox en Opera doen het wel gewoon.
Na googelen vond ik dat ik rechtsboven op de 3 puntjes moest tikken en naar eigenschappen moest gaan, maar de optie"eigenschappen" staat er niet bij.
Graag advies.

Beste antwoord (via rens-br op 06-12-2017 13:10)

• doggy1
Bedankt weer voor jouw snelle reactie Rens, maar intussen bij toeval er achter gekomen.
Als ik het kleine Chrome venster naar opzij swipe en probeer uit beeld te krijgen, dan is het beeld weer normaal vergroot.
Stom van mij, maar gelukkig opgelost.
Kan op slot wat mij betreft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@doggy1 kun je eens een screenshot posten van dit probleem?

Overigens lijkt het er eventjes op alsof Chrome standaard in een venster wordt geopend. Kun je dat venster niet omhoog / naar rechts, links swypen en zo op je hele tablet openen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Bedankt weer voor jouw snelle reactie Rens, maar intussen bij toeval er achter gekomen.
Als ik het kleine Chrome venster naar opzij swipe en probeer uit beeld te krijgen, dan is het beeld weer normaal vergroot.
Stom van mij, maar gelukkig opgelost.
Kan op slot wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@doggy1 waarschijnlijk heb je dan zelf Chrome een keer op Slit Screen gezet en daarna weggedrukt. Wanneer je Chrome dan weer opent opent hij standaard weer op Slit Screen view.