[instructie wihtelisten] graag safari toevoegen @ mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoi,

https://tweakers.net/info...s/Instructie-whitelisten/

Ik vind helaas geen instructies om T.net op de Mac te whitelisten in Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

CyberMania schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:01:
Ik vind helaas geen instructies om T.net op de Mac te whitelisten in Safari.
Sorry dat ik even inbreek maar als je AdBlock, zoals in het gelinkte artikeltje, op de Mac gebruikt, zullen de stappen niet heel erg anders zijn?

Of loop je tegen andere zaken aan op jouw machine waardoor er blijkbaar iets niet goed gaat met whitelisten en/of gebruik je andere ad-blockers in je browser?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
MAX3400 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:15:
[...]

Sorry dat ik even inbreek maar als je AdBlock, zoals in het gelinkte artikeltje, op de Mac gebruikt, zullen de stappen niet heel erg anders zijn?

Of loop je tegen andere zaken aan op jouw machine waardoor er blijkbaar iets niet goed gaat met whitelisten en/of gebruik je andere ad-blockers in je browser?
In Safari zit volgens mij standaard een adblocker ingebouwd. Ik heb geen flauw idee hoe ik Tweakers kan whitelisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

CyberMania schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:22:
[...]

In Safari zit volgens mij standaard een adblocker ingebouwd. Ik heb geen flauw idee hoe ik Tweakers kan whitelisten.
Nou, volgens mij niet maar ik ben helaas geen hardcore OSX gebruiker. Weet je zeker dat je niet over Parental Controls praat (wel standaard ingebouwd) of dat er niet ergens een andere blokkade zit, al dan niet veroorzaakt door een ad-blocked plugin of mogelijk een deny op een "standaard plugin" zoals Flash, JRE of iets dergelijks.

Mogelijk dat @Daedalus of @Hoedje hier ook iets mee kunnen; ook uit hun rol als moderator :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En moet bij de beschrijving van PiHole i.p.v. cijfers.tweakers.net niet cijfers.tweakers.nl worden genoemd??

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

MAX3400 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:28:
[...]

Nou, volgens mij niet maar ik ben helaas geen hardcore OSX gebruiker. Weet je zeker dat je niet over Parental Controls praat (wel standaard ingebouwd) of dat er niet ergens een andere blokkade zit, al dan niet veroorzaakt door een ad-blocked plugin of mogelijk een deny op een "standaard plugin" zoals Flash, JRE of iets dergelijks.

Mogelijk dat @Daedalus of @Hoedje hier ook iets mee kunnen; ook uit hun rol als moderator :)
Rechtsklik adresbalk > Settings for This Website... > Enable content blockers:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UQGVeC6yFmbxSD7EB8vmb3HY/full.png

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1