Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Ik heb in mei dit jaar een jbl charge 3 gekocht, anderhalve maand terug ging de speaker links voor "kapot", er kwam een hard gekraak uit. Ik zet dat ding nooit op z'n hardst en heb em nooit laten vallen. Heb naar jbl gebeld en naar amazon (waar ik het product besteld heb) en heb toen een nieuwe gekregen. Deze heb ik nu een maand in bezit. Heb de speaker aangezet op de dag dat ik m binnenkreeg en meteen geüpdatet. Daarna niet meer gebruikt..Afgelopen maandag deed ik m maar weer is aan, maar er was weer een update beschikbaar, omdat de JBL app op android ook geupdate is laatst. Daarna na een half uurtje gebruiken uitgezet en vandaag weer aangezet, weer gekraak linksvoor |:( Hebben meer mensen hier last van?

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel een aantal dingen te vinden op internet over gekraak met JBL speakers, maar niet overdreven veel. Ik denk dat je gewoon echt pech hebt en toevallig 2x een defecte hebt ontvangen.

Mijn advies, gewoon lekker aanmelden voor garantie en er van uit gaan dat de nieuwe geen problemen heeft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Nu online
ik ga het nog maar 1 kans geven dan en hopelijk heb ik daarmee meer geluk..

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een jaar deze jbl charge 3 en als ik hem oplaat dan zegt hij dat hij vol is en dan trek ik hem weer uit zegt hij dat ie plat is. Ik kan mijn box niet meer gebruiken zonder kabel. Wat kan ik hier aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:20:
Ik heb nu al een jaar deze jbl charge 3 en als ik hem oplaat dan zegt hij dat hij vol is en dan trek ik hem weer uit zegt hij dat ie plat is. Ik kan mijn box niet meer gebruiken zonder kabel. Wat kan ik hier aan doen.
Aanmelden voor garantie? Updaten? Aan de netsnoer laten hangen? Zoveel antwoorden :D

• giovanni2903
  • Nu online
aanmelden voor garantie (krijg je wss een nieuwe, maar er zit een productiefout in dus je gaat gewoon pech hebben). beste is kijken voor een alternatief, heb ik ook gedaan. Ben maar overgestapt op de flip4, die best prima is voor zijn 90 euro :)

Pagina: 1