ls,
Graag wil ik mijn B&O BeolaB 8000 luidsprekers op een nog aan te kopen receiver aansluiten.
Tevens wil ik vier passieve luidsprekers aansluiten voorkamer/achterkamer.
Welke receiver is hiervoor het best geschikt?welke adviseert u zoal?
En bovenal hoe kan ik dit het beste aansluiten?Ik heb heel veel gegoogled en kom niet echt veel verder
Moet ik de Line aansluitingen gebruiken of toch werken met de standaard pluggen?
Heb ik een versterker nodig met 2 pre outs of meer?of moet ik toch een versterker met trigger functie gebruiken want gaan ze anders niet aan en weer op stand-by en oh ja last bit least wil ik ook nog het volume kunnen wijzigen.
Ik hoop dat er iemand mij wat meer duidelijkheid kan verschaffen
Bijvoorbaat mijn hartelijke dank
Met vriedendelijke groet :
Patrick Maas
Graag wil ik mijn B&O BeolaB 8000 luidsprekers op een nog aan te kopen receiver aansluiten.
Tevens wil ik vier passieve luidsprekers aansluiten voorkamer/achterkamer.
Welke receiver is hiervoor het best geschikt?welke adviseert u zoal?
En bovenal hoe kan ik dit het beste aansluiten?Ik heb heel veel gegoogled en kom niet echt veel verder
Moet ik de Line aansluitingen gebruiken of toch werken met de standaard pluggen?
Heb ik een versterker nodig met 2 pre outs of meer?of moet ik toch een versterker met trigger functie gebruiken want gaan ze anders niet aan en weer op stand-by en oh ja last bit least wil ik ook nog het volume kunnen wijzigen.
Ik hoop dat er iemand mij wat meer duidelijkheid kan verschaffen
Bijvoorbaat mijn hartelijke dank
Met vriedendelijke groet :
Patrick Maas