Pff sorry hoor voor de 3de topic 
Maar ik snap dit echt ff niet meer !
Welke drivers moet ik nou installeren op mn systeem, voor de geforce2mx en mn abit kt7a + duron750mhz
Graag met link zodat ik zeker weet dat ik de goeie heb.
*Geforce2MX heb ik nu: Nvidia detonator drivers 12.41 voor en welke via drivers moeten hierbij ?
*Abit KT7A: Heb gewoon die zooi van de cd geinstalled maar die zullen wel oud zijn. Hier moet ik gewoon de nieuwste versies van krijgen, dat lukt wel.
En welke via drivers moet ik voor mn MoBo hebben ?
Marem je hebt ook zo`n speciale AGP converter driver ofzo las ik net, moeten erg goed zijn. Is dat voor MoBo of ?
Duron750mhz: Wat voor drivers kan ik hier het beste voor gebruiken ?
Zijn er via drivers voor ?
Sorrz voor de zoveelste topic maar ik wil het allemaal graag weten !! Heb nou eindelijk een snel systeem, en wil hem dan ook meteen helemaal goed hebben.
Maar als ik al die topics zo lees kan ik wel gek worden, allemaal drivers.
Ik zie door de bomen het bos niet meer zeg maar
Dus zou iemand me dit duidelijk kunnen uitleggen. Maar weer bedankt !!
Maar ik snap dit echt ff niet meer !
Welke drivers moet ik nou installeren op mn systeem, voor de geforce2mx en mn abit kt7a + duron750mhz
Graag met link zodat ik zeker weet dat ik de goeie heb.
*Geforce2MX heb ik nu: Nvidia detonator drivers 12.41 voor en welke via drivers moeten hierbij ?
*Abit KT7A: Heb gewoon die zooi van de cd geinstalled maar die zullen wel oud zijn. Hier moet ik gewoon de nieuwste versies van krijgen, dat lukt wel.
En welke via drivers moet ik voor mn MoBo hebben ?
Marem je hebt ook zo`n speciale AGP converter driver ofzo las ik net, moeten erg goed zijn. Is dat voor MoBo of ?
Duron750mhz: Wat voor drivers kan ik hier het beste voor gebruiken ?
Zijn er via drivers voor ?
Sorrz voor de zoveelste topic maar ik wil het allemaal graag weten !! Heb nou eindelijk een snel systeem, en wil hem dan ook meteen helemaal goed hebben.
Maar als ik al die topics zo lees kan ik wel gek worden, allemaal drivers.
Ik zie door de bomen het bos niet meer zeg maar
Dus zou iemand me dit duidelijk kunnen uitleggen. Maar weer bedankt !!